czwartek, 16 lipca 2015

BeGLOSSY lipiec 2015


Dopiero otrzymałam paczkę, tym razem bez przeszkód, wiec tylko dziele się zdjęciami zawartości i oczekiwaniami. Moim zdaniem na temat zawartości podzielę się później. Choć na pierwszy rzut oka szału nie ma. Po 3 tygodniach nadal twierdzę, że szału nie ma. 


1. Regenerum - regeneracyjne serum do ciała. Muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa efektów, gdyż tradycyjnych balsamów nie lubię. Po 3 tygodniach mogę już powiedzieć, że nie jest moim ulubieńcem. Dziwna konsystencja, paskudny zapach po rozpyleniu, niewystarczające nawilżenie o innych właściwościach nie ma co mówić. 


2. Artego - Rain Dance - spray intensywnie nawilżający do włosów. Niestety tego typu produkty zazwyczaj mocno obciążają mi włosy, więc ich unikam, czy mnie zaskoczy? Mam taką nadzieję. Po 3 tygodniach nie widzę efektów niestety, jest obciążający, ale stosuję na noc, więc mocno uciążliwe to nie jest, ale co z tego? Wspominam też o nim we <wrześniowym denku>


3. Annabelle Minerals - Pretty Matt - mineralny puder matujący. Muszę przyznać, że planowałam go kupić, więc jestem bardzo zadowolona, że dane będzie mi go wypróbować wcześniej. 


4. Vichy - Purete Thermale - odświeżający żel do mycia twarzy. Ciągle poszukuje idealnego żelu do mycia twarzy, wiec chętnie sprawdzę co w tym temacie ma do powiedzenia Vichy. Fajny, dobrze oczyszcza, lekkie uczucie ściągnięcia, ale za ta cenę raczej się nie skuszę na pełny produkt. 


5. Vichy - Aqualia Thermal - dynamicznie nawilżający krem o bogatej konsystencji. Powiem, że już sama nazwa mnie odrzuca, ale krem nawilżający to podstawa, o ile nie będzie mi robił krzywdy gardzić nie będę. Miłe zaskoczenie, bardzo fajnie nawilża, rano skóra jest wyraźnie gładsza. Na dzień dla mojej skóry mieszanej jest zbyt bogaty, świece się po nim niemiłosiernie, ale na noc super. Nie uczula, sprawdziłam rownież na okolicy wokół oczu. Nie zapycha, mimo, że to ta bogatsza wersja. Moja mama z sucha skórą też jest bardzo zadowolona z testowania tego kremu. Tak więc rozważam zakup nie jednego, a dwóch słoiczków :) 


6. Beaver Professional - Hydro - szampon regenerujący do włosów. Takich produktów nigdy za wiele, szkoda, że tak mało z nich działa zadowalająco. Kolejny produkt na plus, po raz pierwszy od nie wiem jakiego czasu czuję, że włosy są lepsze po samym szamponie. Cena wysoka, ale produkt bardzo wydajny i przede wszystkim skuteczny. Wpisuje go na moja listę chciejstwa :)

Co myślicie o tym pudełku?

Inne pudełka:
TOP