sobota, 4 lipca 2015

Książki przeczytane w czerwcu 2015 - Zimny wiatr - Ogród Oleandrów-Trudna droga z piekła - Paddington. Kolejne historie


Jestem z siebie dumna, znalazłam czas na czytanie nie tylko dla syna, ale i dla siebie :P W tym miesiącu 4 kolejne książki. Każda inna, ale każda z nich trafiła w odpowiedni moment, nastrój. Tak, tak na zdjęciu są 3, a pisze o 4. Ta której tu brakuje to Paddington, ale ja skończyłam jako pierwsza, wiec tak jak większość moich książek powędrowała dalej. Ale parę słów o niej możecie przeczytać pod tym linkiem 
http://mamazrozowatorebka.blogspot.com/2015/06/michael-bond-paddington-kolejne-historie.html


1. Rosa Ventrella - Ogród oleandrów. 378 stron pełnych włoskich smaków i zapachów. Zwykle i niezwykle historie matki i 3 córek, ich niełatwe relacje, opowiadane z perspektywy najmłodszej z nich - Diamante. Czytało mi się cudnie :) 
Moja ocena to 4+



2. Arnaldur Indridason - Zimny wiatr. 319 stron zimowej, styczniowej Islandii. Mrocznie, ponuro, przygnębiająco. Ciało chłopca leżące w zamarzniętej już kałuży krwi. Konflikt rasowy. Demony przeszłości. Wciągająca, zaskakująca. Jedynie z imionami miałam na początku problem :P 
Moja ocena 4+



3. Marilyn Manson i Neil Strauss - Trudna droga z piekła. 275 stron dziwnych, niepokojących, wciągających i mających szokować. Poparta duża ilością zdjęć i rysunków. Fajne uzupełnienie muzyki, której kiedyś słuchałam. 
Moja ocena 4



4. Michael Bond - Paddington. Kolejne historie. 418 stron. Trochę bardziej na jej temat rozpisałam się TU
Moja ocena 5


Czerwiec 1390 stron. 

Książki przeczytane:
TOP