poniedziałek, 28 września 2015

Moja lista CHCIEJSTWA - Fridge by yDe, BIOLOGIQUE RECHERCHE, Fitomed


Staram się zmienić swoje podejście do zakupów. Tworzę LISTĘ, czy pomoże mi się ograniczyć, mam nadzieję. Ale ma mi też pomóc zmienić pielęgnację, na lepszą, bardziej skuteczną, bardziej naturalną... No i spełnić moje zachcianki. Czytam blogi, oglądam YouTube i mój portfel piszczy, a nie koniecznie idą za tym dobre zmiany. Pewnie się łudzę, ale czas pokaże :P A oto co wpisuję na moją pierwszą listę :)







1. Fridge by yDe - 1.1 face the cream

"Krem o niespotykanej ilości substancji aktywnych. Opóźnia proces starzenia się skóry. Substancje aktywne (zawarte m.in. w olejku różanym) wnikają przez warstwę naskórka do skóry właściwej. Zapewnia to prawidłowe odżywienie tkanek i wydalanie toksyn. Dzięki zawartości oleju różanego działa uelastyczniająco i antyoksydacyjnie. Skóra staje się mocniejsza i pełna blasku. Krem chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Zawiera naturalny filtr UV."
Tak pisze producent, a mnie najbardziej przyciąga krótki termin przydatności. No i jest okazja, żeby mamie fajny prezent zrobić na imieniny, a przy okazji i ja się załapię na coś, w końcu trzeba dobić do darmowej dostawy :P

Kupiłam :) Parę słów pojawiło się w poście <Zakup specjalny> :)







2. BIOLOGIQUE RECHERCHE - Lotion P50


"Lotion normalizujący funkcjonowanie skóry. Delikatnie usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia. Odnawia naskórek i poprawia jego stan. Nawilża górne warstwy naskórka oraz równoważy pH skóry. Wzmacnia efekty innych produktów Biologique Recherche, użytych w dalszej kolejności.

Rekomendowany dla cienkiej i/lub skłonnej do podrażnień skóry. Zalecany dla skór wymagających regeneracji oraz pozbawionych witalności. Przygotowuje skórę do kolejnych etapów pielęgnacji, pozostawiając ją czystą i zdrową."


Całą winę za to chciejstwo ponosi Okiem Justyny

Ja się pozbyłam trądziku z pomocą dobrego dermatologa, teraz mam tylko pojedyncze nawroty co jakiś czas, choć muszę przyznać, że po ciąży hormony ciągle szaleją i nie mam już tego komfortu co przed porodem. Więc znowu zaczynam szukać sposobu, żeby skórę trochę ujarzmić, tym razem już bez tabletek.

Kupiłam :D Więcej w poście <Zakup specjalny> w którym poza Lotionem jeszcze parę potencjalnych perełek się pojawiło :)


3. Fitomed - Mój krem nr 11 ziołowy do cery tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami (ze świeżego naparu ziołowego) 

"Działanie opiera się na obecnym w kremie wyciągu wodnym z ziół (80%) o wysokiej zawartości garbników o właściwościach ściągających rozszerzone pory, tradycyjnie stosowanych w fitoterapii. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej stabilizuje barierę lipidową naskórka. Przeznaczenie: do cery tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami." Tyle producent.

Całą winę za to chciejstwo ponosi Zdrowo Naturalnie, a dokładniej post Fitomed, Mój krem nr 11

Wiele kremów za mną, pewnie też wiele przede mną, a muszę przyznać, że post Zdrowo Naturalnie, naprawdę przypadł mi do gustu, tak jakby miał to być krem idealny dla mnie, już nawet nie wspomnę o bardzo zachęcającej cenie :P

Kupiłam :) Parę słów pojawiło się w poście <Zakup specjalny - Fitomed> :)

4. Fitomed - Mój krem nr 12 ziołowy do cery tłustej i trądzikowej (ze świeżego naparu ziołowego)

"Działanie opiera się na obecnym w kremie wyciągu wodnym z ziół (80%) tradycyjnie stosowanych w fitoterapii cery trądzikowej i właściwościach antyseptycznych olejku z drzewka herbacianego. Krem nawilża, zmiękcza skórę, łagodzi istniejące zmiany. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej stabilizuje barierę lipidową naskórka. Przeznaczenie: do cery tłustej i trądzikowej." Tyle producent.

Całą winę za to chciejstwo ponosi Zdrowo Naturalnie, a dokładniej post Fitomed, Mój krem nr 12

Co myślicie o takich listach? Macie sposoby na ograniczenie zakupów? Jak wyglądają wasze listy? A może polecicie mi coś jeszcze co powinnam dopisać do mojej listy?
TOP