poniedziałek, 7 września 2015

Moje nowości książkowe - Alex Kava, Cecelia Ahern, Gillian Anderson, Henning Mankell, Jeff Rovin, Joanna Jodełka, Karin Slaughter, Kenneth Grahame, Trudi Canavan


Kocham książki, nowa książka zawsze mi humor poprawia. Ale nie ma się co łudzić, takie zakupy sieją też sporo spustoszenie w portfelu. Więc jak tylko nadarza się możliwość to szukam promocji.


1. Joanna Jodełka - Kamyk. Jeden z zakupów z Saturna, zawsze gdy czegoś z elektroniki potrzebujemy muszę choć zajrzeć do kosza z przecenami i parę perełek tam trafiłam.



2. Cecelia Ahern - Pora na życie. Kolejna książka wyciągnięta z koszyka przecen z Saturna. W tym wypadku przyciągnęło mnie nazwisko, widzę je często na YouTube oraz Instagramie, więc jak mogłam się powstrzymać.



3. Gillian Anderson, Jeff Rovin - Nadchodzi ogień. Tu nie było opcji, żebym jej nie kupiło. Fanem Z Archiwum X jest się na wieki :P A tu jeszcze trafiła się na przecenie w Empiku, co oznacza, że na kolejną książkę będzie.



4. Kenneth Grahame - O czym szumią wierzby. Chyba jedyna z tej kolekcji, którą kupiłam w pełnej cenie. Ale jest to klasyk, zawsze chciałam ją przeczytać, kompletuję biblioteczkę dla syna oraz wydanie jest obłędne. Zazwyczaj dużo mniej powodów potrzebuję, żeby książkę kupić :P



5. Alex Kava - Zabójczy wirus. Biedronkowe szaleństwo i mnie dopadło. Jak tu się powstrzymać przy cenie 10 zł, zwłaszcza, że tego autora znają wszyscy, a mi jeszcze po drodze z nim nie było.



6. Henning Mankell - Niespokojny człowiek. Biedronkowe szaleństwo, choć do zakupu tej przekonywał mnie jej fan. W sumie chyba przede wszystkim byłam w szoku, że ktoś mnie zaczepił w Biedronce przy książkach :P Ale literaturę skandynawską lubię i przekonuję się do niej coraz bardziej, mimo, że z imionami mam problem. A do tego ten Wallander coś mi mówi, choć chwilowo przypomnieć sobie nie mogę :/



7. Karin Slaughter - Płytkie nacięcie. Biedronkowe szaleństwo, miałam już nie jedną książkę z tej serii mocna sensacja w dobrej cenie i był to bardzo dobry zakup, więc czemu nie, w końcu jesień się zbliża i sprzyjać będzie tego typu lekturze :)



8. Trudi Canavan - Złodziejska magia. Ostatni Biedronkowy łup, choć chyba najbardziej świadomy, uwielbiam jej książki, a tej nie czytałam, a planowałam, wyszło idealnie :)


Macie? Czytacie? Lubicie? Od której powinnam zacząć?
TOP