wtorek, 29 września 2015

Zakup specjalny - Warsztat piękna - Biologique Recherche, BeyondOrganic Skincare, Sesderma, Purles


Czas rozpocząć realizację <listy chciejstwa> :D Nie mogłam się powstrzymać, ten Lotion P50 chodził za mną już od jakiegoś czasu. Jednak zdecydowałam się na inna wersję, dla skóry wrażliwej. Muszę przyznać, że mam trochę cykora jeśli chodzi o kwasy, pewnie dlatego tak długo opierałam się przed tego typu zakupem. A pozostałe, no cóż, <Warsztat Piękna> ma taką ofertę, że nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zamówić. Wszystko są to firmy, których nie znam. Dodatkowo 15% zniżki oraz darmowa dostawa, jak przekroczę 101,00 zł. No więc, jak tu się powstrzymać, zwłaszcza, że wszystko potencjalnie mi się przyda. No i oczywiście prezent dla mamy na imieniny w tym zamówieniu też się znalazł, więc jakoś mi lżej na sercu :P


1. Biologique Recherche - Lotion P50W

"Lotion normalizujący funkcjonowanie skóry. Delikatnie usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia. Odnawia naskórek i poprawia jego stan. Nawilża górne warstwy naskórka oraz równoważy pH skóry. Wzmacnia efekty innych produktów Biologique Recherche, użytych w dalszej kolejności.
Rekomendowany dla cienkiej i/lub skłonnej do podrażnień skóry. Zalecany dla skór wymagających regeneracji oraz pozbawionych witalności. Przygotowuje skórę do kolejnych etapów pielęgnacji, pozostawiając ją czystą i zdrową." 
Tak przynajmniej piszą na stronie sklepu. Ja się na niego skusiłam po przeczytaniu na blogu <Okiem Justyny> recenzji <Lotion P50>. Od razu ostrzegam, jeśli nie chcecie wydawać kasy nie zaglądajcie tam, pisze tak, że nie można się powstrzymać przed zakupem :P
Ja się pozbyłam trądziku z pomocą dobrego dermatologa, na którego trafiłam po 13 latach męczarni, teraz mam tylko pojedyncze nawroty co jakiś czas, choć muszę przyznać, że to po ciąży dopiero mi się odnowiło. Hormony ciągle szaleją i nie mam już tego komfortu co przed porodem. Więc znowu zaczynam szukać sposobu, żeby skórę trochę ujarzmić, tym razem już bez tabletek. Mam nadzieję, że to będzie HIT :)





2. Beyond Organic Skin - Naturalny krem z emolientami

"Naturalny, wielofunkcyjny krem z emolientami o bogatej konsystencji odpowiedni do stosowania dla każdego rodzaju skóry zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Może być stosowany również u dzieci i niemowląt. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

Preparat ten pomaga złagodzić podrażnienia skóry, koi ugryzienia insektów i przesuszoną skórę. Wiele kremów z emolientami o bogatej konsystencji zawiera ciekłą parafiną i inne oleje mineralne. W preparatach Beyond Natural zdecydowaliśmy się użyć naturalnego oleju ze słonecznika. Do pielęgnacji skóry potrzebna jest nam równowaga pomiędzy kwasami omega-9 (kwas oleinowy) i kwasami omega 3 i 6 (kwas linolenowy). Stosując naturalne, tłoczone na zimno oleje zawierające naturalne lipidy i wysoki. Właściwy poziom niezbędnych kwasów tłuszczowych, pomagamy skórze zachować dobrą kondycję oraz niwelować procesy zapalne i inne zaburzenia. Bogaty w kwasy omega-6 olej ze słonecznika, który wzmacnia zdrowie skóry. Uspokajający i kojący podrażnienia ekstrakt z rumianku. Kojący i chłodzący ekstrakt z ogórka


Zastosowanie: Krem pielęgnacyjny, może być stosowany na wszystkie obszary ciała celem nawilżenia i ukojenia. Zalecany dla skór osłabionych, nadwrażliwych, potrzebujących delikatnej i skutecznej terapii nawilżajacej. Krem ma bardzo przyjemną konsystencję, dobrze się wchcłania. Nie jest lepki. Dla skór suchych, będzie zbyt delikatny." 
Taką informację znajdziemy na stronie sklepu. Na początku miałam się zdecydować na inny kosmetyk z tej firmy, ale ten wygrał uniwersalnością. Czasami mam wrażenie, że szybciej kupię krem dla swojego synka niż sobie. Tym bardziej, że próbowaliśmy wiele, a ideału brak. Choć to, że jest dla każdego i do wszystkiego raczej mnie odstrasza. Jednakże jest to krem łagodzący o bogatej konsystencji, więc na jesień powinien być super. Oby :)




3. Purles - 111 - Krem Łagodząco-Nawilżający

"Lekki krem pielęgnacyjny dla skóry wrażliwej, a także naczynkowej. Przywraca równowagę hydrolipidową oraz zapewnia maksymalną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Łagodzące ekstrakty pochodzenia roślinnego (oczar wirginijski, aloes, kasztanowiec), natychmiast koją i redukują rumień, jednocześnie wzmacniając ściany naczyń krwionośnych. Krem ma właściwości nawilżające i łagodzące. Poprawia wygląd skóry, czyniąc ją cudownie miękką i otulając subtelnym zapachem."
Taka informacja znajduje się na stronie producenta, chyba przy tej firmie miałam największy problem z wyborem. Czemu ten? Jesień, a on ma chronić przed czynnikami zewnętrznymi, dodatkowo oczar wirginijski, którego używałam kiedyś w formie toniku i rzeczywiście ładnie ogarniał mi podrażnienia. Oczekiwania duże, zobaczymy czy za obietnicami coś idzie :)




4. Sesderma - Nawilżający krem ochronny. Naprawia skore i przyspiesza jej regeneracje (blizny, poparzenia, zabiegi chirurgiczne...)

"Silnie nawilżająco-regenerujący krem ochronny. Tworzy łagodną barierę, nawilża, regeneruje skórę. Zmiękcza i wybiela blizny. Zmniejsza przeznaskórkową utratę wody, przywraca optymalne nawilżenie. Wspomaga prawidłowy proces odnowy naskórkowej, stymuluje procesy naprawcze. Wzmacnia funkcje bariery ochronnej. Działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie.
Zalecany jako terapia blizn po poparzeniach, pooperacyjnych oraz spowodowanych innymi urazami. Preparat zalecany dla skóry bardzo wrażliwej. Doskonały dla ochrony skóry po zastosowaniu pilingów chemicznych (Glikopeel, Melaspeel, Salipeel Plus, Argipeel). Dedykowany dla skór suchych i zniszczonych."
Taką informację znalazłam na stronie sklepu. Od razu zaznaczam, że jest to prezent dla mamy. Co prawda blizna pooperacyjna ładnie jej się zagoiła, ale nie można o niej zapominać, poza tym jest to też krem do cery suchej. Mamie udało się ostatnio wykończyć wszystko co jej podrzucałam z różnych okazji i bez też się zdarzało. A jej ukochany krem tłusty został wycofany i praktycznie jest niedostępny, więc szukam jej nowego, mam nadzieję, że lepszego :)





Próbki zawsze miłe widziane :D



Co myślicie o tych zakupach? Znacie te marki? Dobrze wybrałam? A może polecacie coś lepszego?
TOP