wtorek, 6 października 2015

Coś o mnie - Liebster Blog Award

Dopadło i mnie, a raczej dopadła mnie Karo z bloga www.bardziejmilo.pl :)
Uznałam, że w sumie chętnie się przyłączę :)

O co chodzi?
"Dostajesz nominacje od jednej osoby do odpowiedzenia na 11 pytań.
Pytania wraz z odpowiedziami umieszczasz na swoim blogu tak, aby każdy miał szansę poznania nas bliżej. Następnie Nominowany podaje swoje 11 pytań i wybiera swoją 11tkę nominowanych." Tak to opisuje Karo :)

Moje odpowiedzi na pytania Karo:
1. Mamy jesień. Co w niej lubisz? - Kolory, zmiany w przyrodzie, długie wieczory, nową ramówkę w tv, mniej turystów oraz tą ogólną nostalgię :)
2. Kosmetyczny bubel września to? - 
Golden Rose - Matte Lipstick Crayon -12, ta którą cały internet tak się zachwyca :/ Więcej na jej temat TU
3. Niespełnione marzenie to? - Sen i weekend, kiedy to mogę nic nie robić i nie mieć najmniejszych wyrzutów sumienia :P Ale jako mama przez najbliższe n- lat nie mogę na ten luksus liczyć :P4. Wymień 3ech ulubionych wykonawców bądź zespoły. - Avenaged Sevenfold, Bon Jovi, Strachy na Lachy
5. Gdybyś miała możliwość zmiany miejsca zamieszkania to byłoby to.. ? - Norwegia...ciągną mnie te fiordy :)
6. Kim chciałaś zostać jako dziecko? - Paleontologiem, ten gość od dinozaurów :P
7. Magiczna moc jaką chciałabyś posiadać to..? - Uzdrawianie duszy i ciała - zlikwidowałabym NFZ :P
8. Kosmetyczny hit jaki ostatnio odkryłaś? - 
Bandi - fem@le 35+ - energetyzujący multiaktywny koktajl - Mój KWC, to odkrycie ostatniego roku, moja skóra go kocha :D
9. Bez jakich 3 kosmetyków nie możesz się obejść? Szampon, tu jeszcze nie mam ideału, choć do Head&Shoulders wracam od zawsze. Wyżej wspomniany koktajl z Bandi oraz Dermedic - HYDRAIN2 - krem nawilżający o przedłużonym działaniu.
10. Kolor, który do Ciebie pasuje i nie pasuje to..? Szary, pewnie dziwny kolor wybrałam, ale coraz częściej zauważam, że moja skóra dobrze przy nim wygląda. Za to niestety wszystkie ciepłe kolory sprawiają, że wyglądam na chorą :/ Chyba najbardziej żałuję, że seledynowego przy twarzy mieć nie mogę :/
11. Poleć 2 książki. - To zdecydowanie pytanie poniżej pasa :P Nie umiem wybrać, nie umiem nawet tylko do autorów się ograniczyć :/ Dobra niech będzie Duma i uprzedzenie - Jane Austen, bo kocham ją jako książkę oraz ekranizacje :) Harry Potter - J.K. Rowling :P 

Do zabawy nominuję :P
Dla mnie to łańcuszek, kto nie ma ochoty oczywiście nie musi brać udziału :P
A jeśli brałyście już udział w zabawie i to przeoczyłam to przepraszam :)
Jeśli nie chcecie wrzucać postu u siebie to zapraszam do odpowiadania w komentarzach :)
http://www.nuttinbutstyle.com/
http://okiemjustyny.blogspot.com/
http://zielonakaruzela.pl/
http://pielegnacjazawszespoko.blogspot.com/
http://www.zdrowonaturalnie.pl/
http://www.bardziejmilo.pl/

Moje pytania do nominowanych :) Trochę oszukuję, bo podobają mi się pytania Karo :P

1. Kogo cenisz najbardziej i za co? 
2. Wymień 5 ulubionych kosmetyków i uzasadnij.
3. Jakich używasz naturalnych metod na przeziębienie?
4. Wymień 5 ulubionych/ostatnio przeczytanych/które zapadły ci w pamięć książek. Dlaczego?
5. Wymień 5 rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę i dlaczego?
6. Jaką moc chciałabyś posiadać?
7. Kim chciałaś zostać jako dziecko?
8. Twoje idealne miejsce na ziemi? Gdzie i dlaczego?
9. Twoje niespełnione marzenie to...
10. Czemu piszesz bloga?
11. Jakich informacji najchętniej poszukujesz w internecie dla własnej przyjemności?
TOP