piątek, 5 lutego 2016

Trochę blasku - moje rozświetlacze - część 2 - Wibo, Revlon, I HeartMakeup


Co za pogoda, deszcz, śnieg, słońce, wichura, lodowato, ciepło... :/ Jak tu się ubrać, żeby znowu coś mnie nie dopadło? Jak się umalować, żeby w pracy nie straszyć, bo wszystko spłynęło? Przeglądam więc swoje źródełka światła zamknięte w pudełku. 


Wibo - 3 steps to perfect face - paleta do konturowania twarzy. Podobno jedna z bardziej porządanych tanich palet, trudno dostępna, mimo, że szafy widzę wszędzie. Mam ją już trochę czasu, od promocji w Rossmannie. Nie zachwyciła mnie i leżała schowana, razem z resztą mojego zapasu. Mięciutki, drobno zmielony, drobinki praktycznie nie widoczne, więc jak na rozświetlacze Wibo z <części 1> to aż nieprawdopodobne, bo bazują na brokacie. Dobrze napigmentowany, dający piękną, mocną, zimną taflę. Czemu go wcześniej nie używałam? Może dlatego, że za pierwszym razem z nim przesadziłam :P




Revlon - 020 Rose Glow - paletka rozświetlająca. Największe rozczarowanie w mojej kolekcji. Słabo napigmentowany, totalnie różowy, brokatowo-pudrowy, potwornie się pyli. To idealny przykład tego czym rozświetlacz dla mnie nie jest. Tym większe rozczarowanie, że do najtańszych nie należy. 




I Heart Makeup - Definition - medium. Pisałam o nim w lipcowych nowościach, nie zachwyciła mnie ta paletka, więc leżała nie używana. Ale ostatnio przeczytałam, że fajnie się spisuje do makijażu oczu i tak właśnie zaczęłam z nią postępować. Wracając do rozświetlacza, to jest bardzo drobno zmielony, mięciutki, daje ładną taflę, z praktycznie nie widocznymi drobinkami. Chłodny kolor, odrobinę różowy. Sama sobie się dziwię, że go do tej pory nie używałam. Bardziej subtelny, pudrowy, niż ten z paletki Wibo. 



Na zdjęciu swatche od lewej: Wibo - 3 steps to perfect face, Revlon - paletka rozświetlająca, I 💚 Makeup - Definition. 


Tak oto prezentuje się moja mała kolekcja, na nich pewnie się nie skończy. Dziś na mojej trasie znalazła się Natura, gdyby nie pusta szafa, wróciłabym z kolejnym :P

Trochę blasku - część 1
Trochę blasku - część 3

3 produkty:
serum do twarzy - Pat&Rub, It's skin, Alterra
pielęgnacja okolicy oka - Pat&Rub, La Roche Posay, Alterra

peeling do ciała - Organique, Perfecta, Bandi

- tusze do rzęs - Avon, Benefit, Bourjois
TOP