wtorek, 8 marca 2016

Moje nowości książkowe - marzec 2013


Uwielbiam książki i mimo, że z czasem mam coraz mniej czasu na czytanie to ciągle jest to moja ulubiona rozrywka, na którą staram się znaleść czas. Za to kupuję nałogowo, choć staram się trzymać w ryzach i założenie mam takie, żeby nie kupować więcej niż przeczytałam w ubiegłym miesiącu. Nie realne, zawsze się na coś skuszę. 


Neil Gaiman - Na szczęście mleko. Ilustracje Chris Riddel. Wydawnictwo Galeria Książki. W Biedronce rzucili fajnie wyglądające książki dla dzieci. No i nazwisko mocno przyciąga, czas w końcu przeczytać jego autorstwa. Więc w Dzień Kobiet to mój syn został obdarowany. Jakie jest Wasze podejście do tego święta? 



Danielle Jensen - Porwana Pieśniarka. Wydawnictwo Galeria Książki. Ostatnio bardzo mocno promowana i polecana.  A przy okazji będę miła porównanie, czy moje ulubione BookTuberki mają podobny gust do mojego.  



Michael Crichton - Jurassic Park. Zaginiony Świat. Wydawnictwo Dream Books. Jak to możliwe, że jeszcze nic jego autorstwa nie czytałam? Jak możliwe, że nie czytałam Parku Jurajskiego? Uwielbiam film zwłaszcza 1, książkę też muszę dorwać. Czas nadrobić zaległości. 



Leslye Walton - Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Wydawnictwo SQN. Pięknie wygrana książka, oby więcej takich. Osobliwość w tytule i już jestem kupiona. A do tego ten YouTube. 



Paulette Bourgeois, Brenda Clark - Franklin chce mieć zwierzątko. Wydawnictwo Debit. Kocham Franklina. Wiele lat temu oglądałam te bajki z wielką przyjemnością mimo, że wiek docelowy przekroczyłam dawno. Więc mimo, że mój syn jest jeszcze za mały na nie to biblioteczka systematycznie jest uzupełniana. 



Fleur De Force - Jak być Glam. Przewodnik po szczęściu i urodzie. Wydawnictwo Literackie. Opanował Instagram, mam wrażenie, że u każdego ją widziałam. Czy miałam opcję nie zobaczyć o co tyle szumu? 



Renata Piątkowska - Dziadek na huśtawce. Ilustrował Artur Nowicki. Wydawnictwo BIS. Ta okładka, od razu skojarzyła mi się z Babcią na jabłoni. Jak więc mogłam ją zostawić?



Pierwsza encyklopedia - Pojazdy. Grupa Wydawnicza Foksal. Sroka ze mnie, złota okładka od razu wpadła mi w oko. Ja jestem z czasów, gdzie takie książki można było czyść w bibliotece w czytelni, bo nie wypożyczali :P


Po równo dla mamy i syna. No dobra dla mnie więcej, bo przeczytam wszystko. Cieszę się jak dziecko z tych książek nawet podczas robienia im zdjęć. Dziwna jestem :P Część z nich przeczytałam jeszcze w marcu :)
TOP