sobota, 2 kwietnia 2016

Zakup ostatniej szansy - Pat&Rub


Czemu ostatnia szansa? Bo wypróbowałam już praktycznie wszystko, byli ulubieńcy, jednak zazwyczaj wrażenia były ok, ale....więc najcześciej byłam rozczarowana, raz nawet ostrzegałam, a ponieważ zamawiałam dla mamy głownie ekoAmpułki, więc i ja uznałam, że czas dać im szansę. Jeśli się nie polubimy to odpuszczam i będę szukać czegoś dla siebie gdzie indziej. W sumie nie wiem co się tak na tą firmę uparłam i ten upór trwa od lat, chyba 6 nawet. Czas rozliczenia nadszedł. Też macie takie firmy?


Więc, żeby nie było, zamówiłam to co odkładałam najdłużej, a ma być najlepsze. A podstawowym bodźcem były urodziny mojej mamy, która zażyczyła sobie ampułkę pod oczy, którą ostatnio wykończyła. Używa jej od lat, choć tylko parę razy w tygodniu, więc starcza jej na bardzo długo koło pół roku. No i była promocja -25%.


Ostatnio mam wrażenie, że moja skóra pod oczami jest przesuszona i mało komfortowa, wszystkie kremy pod oczy jakie otwieram okazują się delikatnymi żelami, więc pod makijaż spoko, ale na noc przydałoby się coś bardziej odżywczego. W końcu 20 już dawno za mną. Jednego tym produktom zarzucić nie mogę, nie uczulają, więc nie obawiałam się o moje wrażliwe oczy. Niestety opis ekoAmpułki pod oczy idealnie opisuje moje problemy. Nie pozostaje mi nic innego jak się o tym przekonać. 


Ta moja skóra jest dziwna, mieszana, trądzikowa, wrażliwa, podatna na podrażnienia i zaczerwienienia, z rozszerzonymi porami. Tak wiec przeciętny krem nie spełnia moich oczekiwań, muszę stosować pielęgnację wieloetapową, która zmieniam w zależności od potrzeb. Co nie oznacza, że zawsze dobrze trafię, niestety mam tylko kilka produktów na, które zawsze mogę liczyć. Wybierając ekoAmpułkę do twarzy, właśnie ta do cery naczynkowej sprawiała wrażenie najlepiej dopasowanej dla mnie na chwilę obecną. Co jakiś czas skuszę się na produkty do cery naczynkowej, ale jeszcze nie trafiłam na taki, który uznałabym za dobry, więc oczekiwania do tego serum są duże, ale moje nastawienie raczej średnie. Zobaczymy. 


EkoAmpułka pod oczy wylądowała też w małym porównaniu 3 produktów do pielęgnacji okolicy oka razem z Alterrą i La Roche-Posay.

EkoAmpułka 3 wylądowała w podobnym zestawieniu tym razem serum do twarzy razem z It's Skin oraz Alterrą.

Inne produkty Pat&Rub:
Pat&Rub - nawilżający błyszczyk różany
- AOX - tonik
- Szampon i płyn do mycia dla niemowląt i dzieci
Sól do kąpieli z Morza Martwego
Sweet - Emulsja ochronna z filtrem mineralnym na słońce do twarzy i ciała
Pat&Rub - łagodząco-nawilżająca maska do twarzy z biopudrem ryżowym

Zdenkowałam:
- ekoAmpułka 3

Miałyście te ekoAmpułki? Jak się sprawdziły? Powiem szczerze, że użyłam ich parę razy, nie uczulają, a skóra czuje się z nimi bardzo komfortowo, nie piszę więcej, żeby nie zapeszyć.
 Przyjemnego weekendu :)
TOP