wtorek, 3 maja 2016

Promocja w Rossmannie - maj 2016 - OCZY - Co kupiłam?

 

Zniechęcona zamawianiem on-line w Rossmannie na początku promocji, a jednocześnie uziemiona anginą w domu, uznałam, że kolejne części mnie ominą. Więc tylko z zazdrością oglądałam łupy innych dziewczyn. 

Ale i mi trafiła się możliwość skoczenia do sklepu ostatniego dnia promocji. Mimo, że to ostatni dzień, piękna pogoda i majówka, tłumy straszne. Ale najgorsza była mamusia z dwiema córkami w wieku wczesno szkolnym, totalnie nie potrafiąca ich ogarnąć. A córunie latały po wszystkich szafach otwierając wszystkie kosmetyki jak leci. Odechciało mi się, ale na szczęście paletka Astor EyeArtist po, którą poszłam była dobrze ukryta i trafiłam na nie macaną.
Zdenkowałam.

Nie byłabym sobą, gdybym jednak nie zerknęła kątem oka na inne szafy, przecież Revlon ma nowe tusze, a do tego wszystkie zafoliowane, czyli mam pewność, że nie były otwierane. Testerów nie było, ale zdjęcia szczoteczek były wystarczające, żebym skusiła się na Dramatic Definition. Pojedyncze cienie matowe też zaklejone i ostatni Colorstay Shadowlinks 010 wpadł mi do koszyka. 

Tak więc zakupy bardzo skromne, ale chyba jestem z nich bardziej zadowolona, niż z tych wszystkich poprzednich, na których przesadnie zaszalałam. 

TOP