środa, 4 maja 2016

Promocja w Rossmannie - maj 2016 - DŁONIE/USTA - Co mi się sprawdziło?

 

Nie jestem fanką pomadek matowych, więc takich polecać nie będę. Od dawna nie zmieniam też lakieru na paznokciach kilka razy w tygodniu. Raczej stawiam na pielęgnację i w tym zakresie paru ulubieńców mam. 

 

Revlon - Colorburst - masełko do ust. Moje odkrycie z zeszłorocznej promocji. Wtedy skusiłam się na 1, ale pół roku później zaszalałam bardziej. Nie lubię pomadek matowych i uczucia ściągnięcia, to nie dla mnie. Za to delikatny balsam z kolorem to dla mnie strzał w 10. A kolor w zależności od tego co wybierzemy wcale nie musi być delikatny jak w balsamie barwiącym. Dla zainteresowanych przy poprzedniej promocji powstał o nich wpis zawierający swatche. Nie utrzymuje się szczególnie długo, ale schodzi ładnie, nie trzeba się tym przejmować. A po pielęgnacji to druga najważniejsza dla mnie cecha. Nie mam czasu i ochoty co chwile sprawdzać co się dzieje z moimi ustami. 

 

BeBe - pomadka ochronna do ust. Podczas ostatniej edycji dowiedziałam się, że pomadki i balsamy ochronne też wchodzą z obniżoną ceną. A ponieważ jestem od nich uzależniona, opisałam moją małą kolekcję. Przerobiłam ich wiele, ale najczęściej wracam do Bebe właśnie.

 

Sally Hansen - Cuticle Rehab oraz Instant Cuticle Remover. Czyli nic innego jak maść do suchych skórek i preparat pomagający się ich pozbyć. Bardzo fajne, bardzo wydajne, mam je kawał czasu, a jeszcze długo nie będę potrzebować nowych. Maść jest gęsta i dobrze się trzyma, dokładnie tam gdzie została nałożona, dzięki czemu bije wszelkie olejki. Natomiast preparat do usuwania skórek jest wodnisto-żelowy, działa ekspresowo, nakładam na skórki jednej dłoni i nie muszę czekać dłużej tylko od razu biorę patyczek i usuwam pozostałość, w tej samej kolejności w której nakładałam. Dla mnie bomba

 

Eveline - 8w1 oraz Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie. 8w1 to chyba jeden z bardziej kontrowersyjnych produktów na rynku. Zawierają formaldehyd. Są dwa obozy tych, którzy uwielbiają ją tak jak ja i ci którzy jej nienawidzą, bo robi im krzywdę. Ja używam jej od lat, samodzielnie i pod lakier, działa fantastycznie, ostatnio używam jej jak odpoczywam od hybrydy. Nie znam osobiście nikogo komu robi krzywdę, ale w internecie jest sporo takich relacji. Wersja wybielająca płytkę paznokcia też mi się super sprawdza, jak nie mam ochoty na kolor, a chce tylko, żeby moje paznokcie wyglądały ładniej. 

Promocja w Rossmannie:
- Co kupiłam? DŁONIE/USTA
- Co kupiłam? OCZY
Co mi się sprawdziło? OCZY
Co mi się sprawdziło? TWARZ
TOP