czwartek, 5 maja 2016

Promocja w Rossmannie - maj 2016 - DŁONIE/USTA - Co kupiłam?

 

Taaa w sumkę to nic nie potrzebuje, pomadkowa nie jestem, jak chce kolor to idę na hybrydę ... yyy ... No i wyszło jak zawsze. Ale mam dobrą informacje zmywacze do paznokci też wchodzą ze zniżką.

 

Sally Hansen - Instant Cuticle Remover oraz Cuticle Rehab. Polecałam je Wam, skusiłam się ponownie, mimo, że nie potrzebuję, ale to już jako drobiazgi do prezentu na Dzień Matki będą. 

 

Evree - regenerujące serum do paznokci. Znowu to zrobiłam, wiem, że firma mi się nie sprawdza, miałam unikać, a oto proszę. Ale nawet dziś już po zakupach czytałam pochwalną opinię, może ...

 

Sally Hansen rządzi!!! Maximum - Strenght, Growth i  Shield oraz zmywacz do paznokci. Bardzo dobra firma, miałam pojedyncze rzeczy, ale zawsze mnie cena odstraszała. No to teraz brałam jak leci, ale spokojnie coś tam jeszcze w szafie zostało. Oczywiście mamie też coś przypadnie w udziale. 


Eveline - zmywacz do paznokci, 6w1 Rose oraz 8w1 Golden Shine. Polecałam Wam też odzywki tej firmy zwłaszcza zwykłą 8w1, pod koniec 1 dnia promocji już jej nie było. A mój egzemplarz zakosiła mama, jakoś nie możemy się przekonać do tej 9w1. Ale tle sumie dobrze, mogę sprawdzić nowości. 

 
Laura Conti - zmywacz do paznokci. Totalnie nie kojarzę firmy, miałam jakiś jej balsam ochronny do ust o ile dobrze kojarzę, ale bez szału był, może ...

 

Hmmm chyba widać jaki kolor za mną chodzi. Miss Sporty Gel Shine 9. Rimmel Rita Ora 270. Sally Hansen 523. Astor Quick&Shine 17. Chyba na razie nie wybiorę się na hybrydy. 

 

Tym razem usta skromnie reprezentowane, ale balsamów do ust mam zdecydowanie za dużo. Więc tylko drobiazgi, które zdecydowanie zbyt często wpadały mi w oczy. Wibo Juicy Color Lipstick 1. Lovely Creamy Color 2. No dobra całkowicie bez pomadki ochronnej się nie obyło, ale jak testować Alterrę to po całości 😜
Jak tam Wasze zakupy? Zaszalałyście? A może nawet się tam nie zbliżacie?

Promocja w Rossmannie:
- Co mi się sprawdziło? DŁONIE/USTA
Co kupiłam? OCZY
Co mi się sprawdziło? OCZY
Co mi się sprawdziło? TWARZ


Pozostałe majowe zakupy:
Purles
Shamasa
Khiel's
GlamSHOP
Moje nowości
TOP