piątek, 6 maja 2016

Zakup specjalny - GlamSHOP

 

Uwielbiam oglądać Hanię, ale jakoś ciągle nie mogłam się zdecydować na złożenie zamówienia w jej sklepie. A co jest najlepszym motywatorem do podjęcia decyzji. Promocja. 

 

GlamBOX wygląda naprawdę solidnie, a ponieważ ostatnio strasznie drażnią mnie pojedyncze cienie, które walają mi się wszędzie jak ich nie potrzebuję, ale jak chce użyć to nie mogę znaleźć. W końcu wrzucę wszystko w 1 miejsce. 

GlamSPONGE 2 gąbka do nakładania makijażu na mokro. W wiecznym poszukiwaniu tańszych zamienników Beauty Blendera, chyba nie było opcji, żebym nie sprawdziła i tego. Wstępnie jest lepiej niż myślałam, bo jest podobny do KillyS, na szczęście tworzywo nie jest podobne, ani tak mocno zbite. Jutro będę testować. Wylądowała w czerwcowym denku :)

 

Pędzel GlamBRUSH O2. Pierwsze wrażenie i pierwszy zawód. Robi wrażenie drapaka... Ale póki nie użyje prawidłowo nadzieja ciągle jest. I niestety leży nie używany, kilka razy dałam mu szansę, ale powieki mi podrażnia. Zdenkowany.

 

Pędzel GlamBRUSH O10. No i niestety powtórka rozczarowania. Wstępnie .... Po kilu próbach zarówno O2 i O10 leżą nie dotykane przeze mnie, używam wszystkich innych poza nimi. Mega drapaki. Zdenkowany.

 

Pędzel GlamBRUSH T7. Za to ten jest delikatny i mięciutki. Wow. Czy przejmie panowanie nad moimi rozświetlaczami? Tylko muszę pozbyć się tych wygiętych włosków. Zdenkowany.

 

Pędzel GlamBRUSH SS4. Ogromny, mięciutki, chyba najlepszy zakup z tego zamówienia. A ma być tylko do nakładania maseczek. I spisuje się do tego świetnie, poza tym, czyści się go super szybko i sprawnie, nic się z nim złego nie dzieje, włosie nie wypada, a mój syn też chętnie na nim się wyżywa podczas zabawy i nadal jest w świetnym stanie.

 

Osłonki do suszenia i układania włosia pędzli. No i coś, czego nie kupiłam tyle czasu, a coraz bardziej potrzebne mi są. Kolekcja pędzli mi się rozrasta i nie wszystkie maja tak posłuszne włosie, jakbym chciała. 

Skromne zamówienie, ale to taki test jakości, bo mega mnie korcą te ogromne pojemniki do przechowywania kosmetyków. 

Pozostałe majowe zakupy:
Purles
Shamasa
Khiel's
Moje nowości
Promocja w Rossmannie - Dłonie/Usta
Promocja w Rossmannie - Oczy
TOP