piątek, 17 czerwca 2016

Moje nowości - czerwiec 2016

 

Nic nie potrzebuję, nic nie kupuję, więc czemu jak zbiorę tą drobnicę to wyglada jakbym pół sklepu wyniosła?

 

Curaprox - Szczoteczki do zębów. Zainteresowała mnie nimi Kosmetyczny Fronesis. Ale pod zdjęciem na Instagramie wiele dziewczyn też się nimi zachwycało. Co mnie zdziwiło, w końcu szczoteczka to szczoteczka. Zupełna nowość dla mnie, ale chyba dorosłam już do tematu na tyle, żeby w końcu zacząć go zgłębiać. Muszę przyznać, że producent bardzo fajne gratisy dorzuca, a przesyłka powyżej 100 zł jest darmowa.
Pasta Black is White - zdenkowana, bez szału.

 

Estemedis - Odmładzająca, kolagenową maska na tkaninie. Nigdy nie byłam fanką maseczek w tej formie, ale po przeczytaniu Sekretów urody Koreanek, zdecydowanie bardziej interesuje mnie ten temat. Mimo, że póki co ze słabym rezultatem. 

 

Body Club - Maski w płachcie. Ciąg dalszy tematu. Choć im dłużej o tym myślę tym bardziej nieekonomiczne mi się wydają. 

 

Bath Aromatherapy - Tabletki do stóp. Lato zmusza nawet największego lenia do zwrócenia uwagi na swoje stopy. Dobrze się rozpuszczają, fajnie pachną, przyjemnie natłuszczają stopy. Niezła opcja przy złuszczaniu mechanicznym. 

 

Farmona - Kremowy peeling myjący. Lubię ich peelingi, fajnie pachną, porządnie zdzierają. A takiego jeszcze nie miałam. Od razu wyładował pod prysznicem. Świetny jest, ale jeśli chcecie zobaczyć, jak wypada w porównaniu z Fresh&Natural oraz Perfectą to zestawiłam go we wpisie 3 produkty.

 

Body Club - Mydełka glicerynowe. Oj tam nie będę ściemniać wpadły mi w oko. Od lat nie używam mydła w kostce, zawsze w płynie. Po prostu bardziej higieniczne dla mnie jest. Zobaczymy...

 

Bell - Wosk do brwi w kredce. Podobno fajna, a ponieważ ciągle nie znalazłam idealnej opcji na swoje niesforne, ale jednak całkiem przyzwoite brwi, to co jakiś czas się skuszę na coś nowego. Szukam, choć tak naprawdę nie jest to niezbędny element mojego makijażu. 

 

Body Club - Balsam do ust. Ach te moje uzależnienia. Kocham balsamy do ust. Mam ich tony, a i tak zawsze przytaszczę kolejny. Co z tego, że to tylko wazelina w słodkim opakowaniu :P

 

Foam Makers. Jedna z Was na Instagramie pisała, że są bardzo fajne, dają dużo piany, nie barwią wanny. Pachną delikatnie, piany wiele nie dają, ale może to przez moja dużą wannę, na którą wrzuciłam jednego pianotwora. Gadżet, nic więcej.

 

Agata Jankowska i Michał Pozdał - Męskie sprawy. Życie, seks i cała reszta. Wydawnictwo Świat Książki. Na dzień ojca, mój mąż dostanie książki. Mało widzę takich o ciekawej tematyce, ale ta jakoś mi wpadła w oko.

 

Tomasz Bułhak - Tata w budowie. Felietony o tym, jak być ojcem i zwariować (ze szczęścia). Tytuł jest boski. Musiałam ją kupić, nie tylko dla męża, ale sama też chętnie do niej zajrzę :P Nie wiem jak Wy, ale my lubimy poszerzać naszą wiedzę, nie do wszystkiego się stosujemy, ale czasami uda się wyciągnąć coś ciekawego dla siebie. Zwłaszcza jeśli jest szansa, na dobre treści przekazane z jajem :P

 

Ziaja - pasty do zębów dla mojego malucha, bo do tej pory żadna dziecięca, nie przypadła mu do gustu, na wszystkie się krzywi, nie chce go zniechęcić póki ma mega zapał i frajdę ze szczotkowania. Ale nie byłabym sobą, gdyby i dla mnie coś nie wpadło. Krem/maska do skóry wokół oczu, chodziła za mną od dawna, bardzo dobre recenzje zbiera, ale obiecałam sobie, że będę firmy unikać, bo mi się nic z niej tak na prawdę nie sprawdza. 3 produkty.

 

Kropla Zdrowia - Mydło naturalne w płynie z nanosrebrem i białą glinką. Te z Was, które miały kiedykolwiek problemy ze skórą twarzy, zwłaszcza trądzikiem, pewnie od zawsze słyszały o zbawiennym działaniu srebra i wszelkich glinek. A połączenie ich w mydle, to może być strzał w 10. Wyrób medyczny, kupiony w aptece i to jeszcze za jakieś grosze. 
Zdenkowane.

 

Golden Rose - Mineral Terracota Powder 02 oraz Sheer Shine Stylo Lipstick 10. Nieee miałam się nie zbliżać do nich, ale zobaczyłam recenzje Hani i mnie poniosło ;P

Posty z czerwca 2015:

Dermedic - HYDRAIN2
Michael Bond Paddington. Kolejne historie
Ulubieńcy czerwca 2015
Denko czerwca 2015
BeGLOSSY czerwiec 2015
Z archiwum X - komiks

TOP