niedziela, 24 lipca 2016

3 produkty - płatki pod oczy - Efektima, L'biotica, Yunifang

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

Lubicie płatki pod oczy? Ja od kiedy pamiętam, uważałam je za zbędny element swojej pielęgnacji, lepiej wydać więcej na krem, niż tego typu zbędne gadżety. Czy to wysyp tego typu produktów, ich popularność, a może w końcu zwróciłam na nie uwagę. Początki nie były łatwe ...

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

Efektima - Hialu-Lift - hydrożelowe płatki pod oczy. Kolejne opakowanie. Nie widzę różnicy między rożnymi wersjami. Z tych kilku opakowań jakie miałam, tylko ten jeden komplet mi nie spływał. Jak na złość, bo miałam napisać, że można w nich tylko leżeć, na co ja nie mam czasu, bo inaczej momentalnie znajduję je na policzku. Wyjątek od reguły. Widzę, że są popularne, choć zupełnie nie wiem czemu. Nie trzymają się, nie robią nic poza uczuciem chłodzenia, no i może pozorami nawilżenia. Nawet jeśli nie są drogie to mimo wszystko szkoda dla takiego efektu, a raczej jego braku kasy. A ponieważ ten egzemplarz jest moim wyjątkiem i o dziwo trzymały się, tylko z niewielką potrzebą poprawek, pozwoliłam sobie potrzymać je dłużej. Efekt? Brak czegokolwiek pozytywnego, poza czerwonym paskiem pod jednym okiem, choć zaskakująco nic mnie nie piekło, nic nie czułam. A cześć tego żelowego płatka wyparowała, tak jakby moja skóra go wyssała. Cokolwiek to było, nie zauważyłam nic po usunięciu płatków. 1x2 szt. za 4,99 zł. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

L'biotica - hialuronowe płatki pod oczy. Miałam rożne wersje, ale jak zwykle najprostsza nawilżająca najbardziej przypadła mi do gustu i robi największą różnicę. Trzymają się jak przyklejone, można robić w nich wszystko, póki nie zdejmiesz nie rusza się, choć bez problemu można je przesunąć. Są dosyć grube, ja uwielbiam płatki nakładać najbliżej dolnej linii rzęs jak to tylko możliwe. Przy nich nie jest to super komfortowe i trzeba trochę pokombinować, żeby ułożyć je tak, żeby można było zapomnieć o ich nałożeniu. Same w sobie nie są wilgotne, trzeba je zmoczyć i tu się pojawia problem, jak bardzo. Jak za mocno to kleją się do foli ochronnej, jak za mało to nie czuję działania. Więc lekko moczę, przyklejam, a potem dociskam mocno nasączona gąbeczką. Nie uczulają, nie podrażniają. Skóra po nich jest gładka, mięciutka, jędrna, mogę odpuścić sobie nakładanie kremu na noc. 3x2 szt. za 7,99 zł. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 

YUNIFANG Osmanthus fragrans Eye Mask 30pairs anti-aging anti-wrinkle anti-pouch moisturizing hydrating. Kupione na AliExpress. Największe i mega pozytywne zaskoczenie. Nie uczula, nie podrażnia. Chłodzą i redukują opuchliznę, dają ukojenie dla zmęczonych oczu, od kiedy ich używam nawilżenie pod oczami jest duże i odczuwam taki komfort, że nie używam w tym czasie kremu pod oczy. Co od dawna mi się nie zdarzało. Świetnie się trzymają, mogę w nich robić wszystko, są cieniutkie, mega nasączone, często zdejmuje je jak już zaczynają przysychać. To już cześć mojej rutyny, płyn micelarny, żel, tonik, płatki pod oczy. Mimo, że używam ich od 2 miesięcy, płatki w opakowaniu są nadal super wilgotne. 11,59 USD za opakowanie 60 szt. 

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang.

3 produkty, dziś płatki pod oczy z Efektima, L'biotica, Yunifang. 
Jak to zwykle bywa, nie wiadomo czego oczekiwać póki nie trafi się na coś lepszego. I tak też było ze mną, najpierw trafiłam na płatki Efektimy, które mnie od początku nie zachwyciły, bo wolę tą kasę dołożyć do kremu, potem trafiłam na L'biotice i one coś robiły, zwłaszcza dla mojej przesuszonej skóry pod oczami w tamtym okresie. Potem kupiłam Efektimę ponownie, żeby sprawdzić czy czegoś nie pominęłam. Nie, one na mnie nie działają. Wszystko by było ok, płatki działają, ale kremu nie zastąpią, aż do eksperymenty z AliExpress i te płatki dopiero zrobiły różnicę. Zwłaszcza, jak teraz przez 3 dni porównuje je na bieżąco. Efektima odpada za brak efektów, L'biotica znośna, Yunifang rewelacja. 

TOP