sobota, 13 sierpnia 2016

3 produkty - maska w płacie - Conny, Skin79, Yunifang

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang.

Mąż się pyta, czy to jakaś kuracja. Kolejny dzień z rzędu  w wolnej chwili straszę maską w płacie na twarzy. To jest mój czas, moje 30 minut, chciałabym napisać spokoju, ale nie zawsze tak wychodzi. A skoro przerabiam ich wiecej ostatnio, to chętnie podzielę się moimi wrażeniami na ich temat. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

Conny - Maska ujędrniająca - Złoto. Kupiona w Naturze. Cena 7,99 zł. Bardzo fajnie mocno nawilżony, dosyć cienki płat. Bardzo dobrze i długo przylegał. Okolica oczu mogłaby być mocniej wycięta. Komfortowy aż po 15 minutach zaczął mnie mrowić na obrzeżach, zwłaszcza w okolicy żuchwy, poza tym nic negatywnego nir zauważyłam. Skóra jest nawilżona, jędrna, pozostałość szybko się wchłania. Niestety mrowienie na całej twarzy pojawiło się po zdjęciu płata. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

Skin79 - Fresh Garden Mask - Aloe. Kupiona w Douglasie. Cena 12,90 zł. Dosyć gruby płat, porządnie nasączony, przyzwoicie wycięty. Mrowi mnie na obrzeżach, tam gdzie rozprowadziłam samą esencję, której płat nie przykrywa, ale jest to mało zauważalne. Bardzo komfortowa, daje ulgę podrażnionej skórze. Po około pół godziny jest nadal przyzwoicie wilgotna. Póki co najfajniejsza wersja z tych które miałam. Skóra po użyciu jest nawilżona i jędrna. Pozostałości esencji szybko się wchłaniają, pozostawia moją skórę lekko lepką. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

Yunifang - Pomegranate Facial Mask. Kupiona na AliExpress. Mój ulubieniec, pierwszy kosmetyk zamówiony na AliExpress, ta konkretna należy do 3 zamówionego przeze mnie zestawu. Jestem nimi zachwycona. Nic złego mi się nie dzieje,  przy wszystkich innych, przynajmniej do tej pory zawsze miałam jakieś ale... Płat jest cieniutki, pewnie dlatego jest obłożony 2 dodatkowymi warstwami: folia i coś jak ściereczka, mega dobrze nawilżony, super przylega do twarzy. Nawilżenie spokojnie starcza na 30 minut, ale jak przetrzymam do wyschnięcia też nic mi się nie dzieje. Bardzo komfortowa, łagodzi podrażnienia, wychładza skórę. Nawilżenie i ujędrnianie jest odczuwalne bez konieczności dotykania twarzy, żeby to sprawdzić. Póki co, to najlepsza maska w płacie jaką używałam. Cena 9,27 USD za 7 szt, za tyle je kupiłam, choć cena regularna to prawie 32 USD.

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 

3 produkty, dziś maska w płacie z Conny, Skin79, Yunifang. 


 
TOP