środa, 24 sierpnia 2016

3 produkty - peeling do ciała - Fresh&Natural, Perfecta, Farmona

 

Moja obsesja peelingowa powoli przechodzi, ale nadal są to produkty, które mocno oblegają moją wannę. Skóra ciała, a zwłaszcza ramion jest w dobrej kondycji, więc obecnie to tylko profilaktyka. Cenowo spory rozrzut. Który wygra dzisiejsze starcie?

 

Fresh&Natural - Tropikalny, solny peeling do ciała. Pięknie pachnie, fajnie złuszcza, przyjemnie natłuszcza, bardzo fajny produkt. Ale jak to solny, niech Was nie korci, żeby go używać krótko po goleniu. Ogoliłam pachy, peeling tylko na ramiona, podczas spłukiwania bardzo tego kroku pożałowałam. Moja wina, bo użyty samodzielnie nigdy nic złego mi nie zrobił, choć złuszcza naprawdę dobrze. Mam go z subskrypcji Naturalnie z pudełka. Jestem mega ciekawa pozostałych ich produktów, ale najbardziej się czaję na peeling cukrowy - malinowy. 

 

 

 

Perfecta - Cukrowy peeling do ciała - Lody Melba. Pachnie fajnie, choć chemicznie, bardzo gesty, natychmiast zostawia woskową powłokę. Peelinguje mocno, przez co łatwo podrażnić nim skórę, ale przez tą woskową powłokę nie jest to tak mocno odczuwalne. Nie kupię ponownie. 
Zdenkowałam.

 

Farmona - Tutti Frutti - Kremowy peeling myjący. Uwielbiam tą linię za zapachy, mimo, że chemiczne. To bardziej żel pod prysznic z drobinkami, niż peeling. Drobinki są dosyć ostre, ale jest ich mało. Fajny na codzień, pieni się, dobrze myje, a sam peeling nie jest na tyle mocny, żeby skórę podrażnić. Bardzo fajny produkt pod prysznic, nie przesusza skóry. Póki co mam ogromny zapas peelingów, ale kupię napewno. 

 

Najbardziej przypadł mi do gustu peeling z Farmony, taki zwyklak, ale na moje potrzeby spisuje się świetnie. Następny w kolejności jest Fresh&Natural, opakowanie jest jednak mniej poręczne, no i peeling solny, nie nadaje się na każdą okazję. Choć jak zappatrzę się w wersję malinową, to kto wie, zwłaszcza, że tu składy są świetne. No i ostatnia jest Perfecta, ani skład nie zachwyca, ani działanie nie powala. 

Macie? Lubicie? A może polecacie jakiś inny peeling?


 3 produkty:

TOP