środa, 26 października 2016

Piękna jesienią - paznokcie

 

Ulubione jesienne kolory? Jesienne zdobienie? Hmm ... to nie ja, od 2 lat nie mam na to zbyt wiele czasu. Latem dni są dłuższe i potrzeba koloru większa. Jesienią czuję przesyt i głownie stawiam na pielęgnację. Dopiero zimą znowu się budzę i wtedy świąteczno-sylwestrowe klimaty mnie ogarniają. 


 

Mogłabym się rozpisywać o tych wszystkich cudnych jesiennych kolorach, ale tak w sumie to takich nie mam. Typowo jesienna kolorystyka nigdy nie była mi bliska, no może zgniła zieleń, ale to ze 20 lat temu, kiedy to takie dziwne kolory były prawie nie do zdobycia, za niewielką cenę w małym miasteczku. Ale to też były czasy, kiedy potrafiłam codziennie zmieniać kolor lub mieć każdy paznokieć w innym kolorze. 2012 zaczęły się u mnie hybrydy, ale robione w salonie. Nigdy nie dorobiłam się własnego zestawu, choć mnie korci, ale jak pytam inne mamy, ile czasu im zajmuje zrobienie ich samodzielnie, to się zniechęcam 2-3h zdjęcie i założenie, z przerwami oczywiście... nie ma mowy, żebym na dzień dzisiejszy mogła sobie na to pozwolić. Choć miesiąc spokoju z paznokciami, które przeżyją prace domowe, kusi. Pewnie w grudniu ze 2 razy wyskoczę. 

 

Wracając do tematu, teraz stawiam na pielęgnację, czyli swoich ulubieńców od długiego czasu: Eveline 8w1 z formaldehydem, Golden Rose Black Diamond Hardener bez formaldehydu oraz mega nabłyszczacz przyspieszający wysychanie Seche Vite. Krótkie czy długie, mało istotne co mi wypadnie, grunt, że czyste i zadbane. Jak mam patrzeć na odrost, niedokładnie pomalowane, czy zjedzone na końcach paznokcie to za każdym razem uznaję, że wolę swój minimalizm. 

 

Żeby nie było tak nudno, podczas choroby znaleźliśmy nowe zastosowanie dla moich biednych porzuconych samym sobie lakierów.


10-16.10 - makijaż
W pierwszym tygodniu wybierzemy najlepsze kosmetyki do jesiennego makijażu. Może to być podkład, ulubione cienie do powiek... 
17-23.10 - usta
Usta to temat przewodni drugiego tygodnia. Uznałam, że warto im poświęcić oddzielną notką - tutaj podziel się ulubionymi kosmetykami do ust, idealnie pasującymi do jesiennego makijażu.

24-30.10 - paznokcie 
Trzeci tydzień pod znakiem paznokci. Jakie kolory lakierów lubisz używać właśnie jesienią? A może chcesz zaprezentować jesienne zdobienie?

 

31.10-6.11- pielęgnacja twarzy i ciała
Jesienią zmieniamy także kosmetyki i zabiegi pielęgnacyjne. Po jakie sięgasz najczęściej?

7-13.11 - włosy
O włosy także trzeba zadbać  - a jesień nie jest dla nich zbyt łaskawa! Jak dbasz o to by zawsze wyglądały pięknie? 

14-20.11 - relaks
Piękne chwile sprawiają, że i my czujemy się piękniej. Jakie są Twoje sposoby na jesienny relaks? Książka, domowe spa? Podziel się swoimi pomysłami.

21-27.11 - podsumowanie
Opublikuj posta z podsumowaniem akcji.

 

Tak chciałam coś od nich kupić, w końcu NYX otworzył sklep on-line. Oczywiście zamowienie już złożone 😜

 Posty z października 2015:
denko
TOP