środa, 19 października 2016

Piękna jesienią - usta

 

Kolejny tydzień akcji Piękna Jesienią. Temat rzeka dla wielu, ale u mnie skromnie. W tym temacie uzależniona jestem tylko od balsamów do ust, ale może powoli coś zaczyna się we mnie zmieniać, coraz cześciej grzebię i w tej części kolorówki.



Revlon - Colorburst - Masełko do ust. Uwielbiam je, oczywiście było w ulubieńcach miesiaca, ale też w ulubieńcach roku je pokazałam. Odkryte na wcześniejszych promocjach Rossmannowych, tak przypadło mi do gustu, że przy następnej edycji zaopatrzyłam się w większą ilość kolorów. Ze wszystkim co producent mogę się zgodzić poza trwałością, bo tej brak, to jest zwykła pomadka/balsam z czasem znika, a już tym bardziej przy piciu i jedzeniu. Ale kolor można budować, usta czują się ultra komfortowo, a jak znika to robi to ładnie, nie trzeba jej pilnować i obawiać się o to co na ustach się dzieje. Dla mnie bomba, no i kolor jest obłędny. To jest mój kolor, ostatnio znowu sięgam po niego cześciej, daje ten kolor, którego ostatnio znowu zaczęło brakować. 

 

Co jest z tą pogodą? Z fajnego późnego lata we wrześniu zrobił się późny listopad na początku października. Dobrze chociaż, że weekend dał odsapnąć, ale co z tego skoro pozbywam się uroków jesieni w postaci przeziębienia.

 

 

Pat&Rub - Nawilżający błyszczyk - Różany. Kolejny ulubieniec, długo go nie używałam, bo róża na ustach to nie moja bajka, jeju jak ja nie lubię pączków z różą. Ale w końcu mi przeszło, to chyba ten efekt, pielęgnuje i daje przepiękny połysk z korpelką koloru. Już mi go niewiele zostało, latem używałam go nałogowo, więc czemu znowu go pokazuję? Bo uwielbiam efekt mokrych ust, ich naturalnego koloru trochę podbitego, bez lepkości. Bo co mi lepiej ożywi coraz bledszą twarz? Jak na błyszczyk utrzymuje się całkiem przyzwoicie, no i skład jest dobry, aż się dziwie, że tak mało go wszędzie. 

 

Co prawda Pat&Rub już nie istnieje, ale mam nadzieję, że ich 2 linia Naturativ ma odpowiednik tego błyszczyka. Zwłaszcza, że wolę go od olejku do ust z Clarins, który jeszcze jakiś czas temu robił furorę na blogach.

 

 

Eveline - Lip Elixir - Olejek do ust push up effect. Dosyć nowy produkt, zachwalany przez Katosu jako zamienik tego rozstawionego olejku do ust z Clarins. Fajny waniliowy zapach, dobrze się rozprowadza, praktycznie nie lepi, duża zaleta podczas naszej wietrznej jesieni, ładnie nabłyszcza. Formuła jest przyjemna, ale nie można tu liczyć na nawilżenie czy odżywienie, nie pomoże ustom podczas przeziębienia. Usta wyglądają ładnie, zdrowo, soczyście, jędrnie. Ale tylko wyglądają, choć też nie mogę powiedzieć, że je wysusza. 

 

 

Moje usta jesienią muszą być błyszczące, ciagle słyszę jak to jesień lubi mat i ciemne kolory. Ale ja się z tym nie zgadzam. Jesień to soczyste, ciepłe kolory, wspomnienie lata, ciepłe tkaniny i cudowności ze spiżarni. To nadal okres pełen życia, intensywnego ciemnego koloru, ale też zdrowego blasku. I takie też lubię usta, koniecznie błysk, naturalnie lub intensywnie, byle zadbać o pielęgnację, skoro pogoba coraz mniej jest dla nich łaskawa. Żadne nude czy maty, to może będzie dobre na groby, a do listopada jeszcze można się pocieszyć Złotą Polską Jesienią, przynajmniej mam nadzieje, że pogoda też się ze mną zgodzi w tym temacie.

A Wy jakie usta jesienią lubicie?



Rozkład jazdy akcji:

10-16.10 - makijaż
W pierwszym tygodniu wybierzemy najlepsze kosmetyki do jesiennego makijażu. Może to być podkład, ulubione cienie do powiek... 

17-23.10 - usta
Usta to temat przewodni drugiego tygodnia. Uznałam, że warto im poświęcić oddzielną notką - tutaj podziel się ulubionymi kosmetykami do ust, idealnie pasującymi do jesiennego makijażu.

 

24-30.10 - paznokcie 
Trzeci tydzień pod znakiem paznokci. Jakie kolory lakierów lubisz używać właśnie jesienią? A może chcesz zaprezentować jesienne zdobienie?

 

31.10-6.11- pielęgnacja twarzy i ciała
Jesienią zmieniamy także kosmetyki i zabiegi pielęgnacyjne. Po jakie sięgasz najczęściej?

7-13.11 - włosy
O włosy także trzeba zadbać  - a jesień nie jest dla nich zbyt łaskawa! Jak dbasz o to by zawsze wyglądały pięknie? 

14-20.11 - relaks
Piękne chwile sprawiają, że i my czujemy się piękniej. Jakie są Twoje sposoby na jesienny relaks? Książka, domowe spa? Podziel się swoimi pomysłami

21-27.11 - podsumowanie
Opublikuj posta z podsumowaniem akcji



Ostatnie nowości kupione podczas szaleństwa 3 etapu promocji w Rossmannie. Niby dużo kupiłam, ale w porównaniu do poprzednich edycji, jest skromniej.
 

denko
TOP