poniedziałek, 14 listopada 2016

3 produkty - krem pod oczy - Kiehl's, Tołpa, Ziaja

3 produkty, krem pod oczy, Kiehl's, Tołpa, Ziaja.

To chyba najdłużej powstający wpis. Zabieram się za niego od 3 miesięcy. Zrobiłam zdjęcia, żeby się zmotywować i znowu wisi, a czyja to wina? Przecież to tylko o krem pod oczy chodzi, tylko 3 produkty. Kto zawinił? Kiehl's? Tołpa? Ziaja?

Kiehl's, Creamy Eye Treatment with Avocado. 

Kiehl's - Creamy Eye Treatment with Avocado

Cena 113 zł za 14 ml. Używałam go dużo, używałam go mało, rozmasowywałam pod okiem, wklepywałam, ogrzewałam w palcach przed aplikacją ... czytałam, jak go używać ... no nie, on na mnie po prostu nie działa, gdzie te wszystkie zachwyty nad nim. A co lepsze przesusza mi skórę, jak używam go dłużej. Nie wierzyłam, że to możliwe, słyszałam o tym, ale bez przesady, więc odstawiałam, używałam znowu w rożnych kombinacjach. Jak znowu zaczynałam go używać samodzielnie na noc, po paru dniach, skóra zwłaszcza w zewnętrznym kąciku oka robiła się podrażniona, nakładałam go i mnie piekło, mrowienie występowało jednak częściej. Jakieś tam nawilżenie dawał przynajmniej tuż po aplikacji, ale tylko pozorne, jakoś po godzinie zaczynałam się czuć, jakbym nic nie nałożyła, ale produkt nadal był pod okiem, siedział i nic dobrego nie robił. O ile dobrze pamiętam Maxineczka też coś podobnego opisywała, ale czy to znaczy, że muszę wydać jeszcze więcej na dobry krem pod oczy? Jeśli znacie krem pod oczy, który naprawdę działa, będę wdzięczna za podpowiedź.
Tołpa, Odżywczy krem regenerujący pod oczy. 

Tołpa - Odżywczy krem regenerujący pod oczy

Fajny, lekki krem na dzień, świetnie gra praktycznie ze wszystkimi korektorami, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. A co najważniejsze nie uczula. Moja skóra nie lubi się z Tołpą zazwyczaj, jakiś czas temu poszalałam, szału nie było, ale ten krem uznaje za bardzo fajny produkt. Gdyby nie to, że moja skóra niestety jest wrażliwa i wymaga więcej, to nie miałabym na co narzekać. A na co narzekam? Mało odżywczy i regenerujący jest, na dzień starcza, ale na noc potrzebuję więcej. Czyli jest duża szansa, że u Ciebie sprawdzi się o niebo lepiej. 35 zł za 10 ml. Zdenkowany.

Ziaja, Krem-maska do skóry wokół oczu.  

Ziaja - Krem-maska do skóry wokół oczu

Kolejna firma z która moja skóra nie szczególnie się lubi. Ale tyle się o niej nasłuchałam i naczytałam, że po prostu musiałam. I ... to bardzo fajny produkt jest. Ciężka, u mnie raczej to opcja na noc, nałożę sobie jej zawsze dużo i o dziwo zanim się położę praktycznie w całości się wchłania. Natychmiast daje uczucie ukojenia i nawilżenia. Rano skóra jest jędrna i komfortowa. Podobno można z nią przesadzić, ale ja nic takiego nie zauważyłam, ale też mieszam tą 3. Uwielbiam jej używać zwłaszcza przy produktach, które mogą podrażnić mi oczy, jak choćby kwasy, nakładam solidną warstwę na pandę, czyli na szczelnie na około oka. I wtedy hulaj dusza z tym co ma mi resztę twarzy wyżreć. Nie jest to super, hiper pielęgnacja, ale nie mogę mu odmówić, że to bardzo dobry produkt, w bardzo niskiej cenie. Około 22 zł za 50 ml.

Podsumowując: 

Im drożej tym gorzej. To, że chwalone nie znaczy, że i u mnie się sprawdzi. Ten osławiony Kiehl's to jakaś porażka, on mi robi krzywdę. Tołpa to całkiem przyzwoity przeciętniak, który nie podrażnia oczu, a fajnie sprawdza się na dzień pod makijaż. No i Ziaja w którą nie wierzyłam, a okazała się być bardzo dobrym produktem. Nie twierdze, że u Ciebie będzie tak samo, ale polecam zacząć od najtańszego gagatka. 

Świąteczny klimat. 

Bo to dobra pora na nowy kocyk ;P


Domowe muffinki czekoladowe. 

Sezon na muffiny uważam za otwarty :D



3 produkty:

- korektor - Bourjois, Eveline, Rimmel

Posty z listopada 2015: 

TOP