środa, 23 listopada 2016

Piękna jesienią - podsumowanie

Kot ze schroniska w Gdyni, kocica Mira.

Koniec wyzwania Piękna jesienią, czas na podsumowanie. Po jesieni nastaje zima ... odkrywcze, ostatnio mam tylko ochotę zawinąć się w koc i zapaść w sen zimowy. A pogoda, chyba na wiosnę się szykuje. Tak, tak będę narzekać na pogodę, bo to przez nią kolejna angina zapanowała w domu. 


Piękna jesienią, selfie w maseczce. 
A wracając do akcji, fajnie było, ale też miło, że się skończyło. Sprawdziłam sama siebie, umiem się zmotywować, żeby coś sklecić na czas i narzucony temat, niezależnie od wszystkiego. Zgodnie z moim wcześniejszym postanowieniem, miałam zacząć planować wpisy z wyprzedzeniem. Choćby po to, żeby nie wrzucać 3 denek lub zakupów pod rząd. 3 razy w tygodniu zapraszałam Was do mojego świata już o 6 rano. Poznałam wiele fajnych dziewczyn, do ich blogów chętnie będę wracać. Dodatkowo widząc, jak fajnie wyglądają blogi i jak dopracowane są wpisy, uznałam, że czas na małe zmiany. To dopiero początek, ale natchnienie jest,  więc małymi kroczkami ... mam nadzieję, że będzie chociaż przyjemniej dla oka. Znacie może jakiś kurs on-line, który pomoże mi poprawić jakość moich zdjęć? Chętnie bym się podszkoliła. Widziałam, że zaraz rusza Blogmas, ale co za dużo to nie zdrowo, a grudzień jest najintensywniejszym dla mnie miesiącem w roku, ale za rok kto wie ... w końcu zima i święta to taki wdzięczny temat.

Gwiazda betlejemska, Wilczomlecz nadobny, Euphorbiaceae. 

10-16.10 - makijaż
W pierwszym tygodniu wybierzemy najlepsze kosmetyki do jesiennego makijażu. Może to być podkład, ulubione cienie do powiek... 
17-23.10 - usta
Usta to temat przewodni drugiego tygodnia. Uznałam, że warto im poświęcić oddzielną notką - tutaj podziel się ulubionymi kosmetykami do ust, idealnie pasującymi do jesiennego makijażu.
24-30.10 - paznokcie 
Trzeci tydzień pod znakiem paznokci. Jakie kolory lakierów lubisz używać właśnie jesienią? A może chcesz zaprezentować jesienne zdobienie?
31.10-6.11- pielęgnacja twarzy i ciała
Jesienią zmieniamy także kosmetyki i zabiegi pielęgnacyjne. Po jakie sięgasz najczęściej?
7-13.11 - włosy
O włosy także trzeba zadbać  - a jesień nie jest dla nich zbyt łaskawa! Jak dbasz o to by zawsze wyglądały pięknie? 
14-20.11 - relaks
Piękne chwile sprawiają, że i my czujemy się piękniej. Jakie są Twoje sposoby na jesienny relaks? Książka, domowe spa? Podziel się swoimi pomysłami.
Wpis Karoliny.
21-27.11 - podsumowanie
Opublikuj posta z podsumowaniem akcji.

Posty z listopada 2015: 
TOP