środa, 16 listopada 2016

Piękna jesienią - relaks

Piękna jesienią, czas na relaks.

Relaks, relaks, relaks ... czy ja jeszcze pamiętam co to słowo znaczy? Miał być łatwy, szybki i przyjemny post. A ja co? Myśle, kombinuje i odkładam na później. Bo u mnie ten relaks to od dłuższego czasu to tylko sen, im dłużej tym lepiej, 6h ciągiem to już luksus. Tylko, że to takie mało popularne, część uzna, że ściemniam, że się nad sobą użalam. A tak nie jest, jeszcze rok temu marzyłam o 4h snu ciągiem ... Ale nawet mi zdarza się zrobić coś dla siebie. Co wtedy robię? Piszę ... Cześć, to ja, Monika ... relaksuję się pisząc dla siebie i mam nadzieje, że dla Twojej przyjemności. Kiedy mogę, kiedy mam czas, najcześciej kiedy syn śpi. Piję kawę, siedzę na moim ukochanym różowym fotelu z telefonem w ręku. 


Kawa, Dolce Gusto, Lungo Nyumba, nowość w wersji limitowanej. 
Właśnie piję kawę, najcześciej jest to któraś z oferty Dolce Gusto, ekspres mam od jakichś 6 lat i nadal daje radę. Tydzień temu dorwałam w Makro edycję limitowaną, całkiem spoko jest. Idealnie z mlekiem roślinnym, choć nie dlatego, że jest modne czy szczególnie je lubię, niestety jakaś nietolerancja mi się przyplątała w ciąży i teraz od kawy ze zwykłym mlekiem mnie odrzuca. 

Kawa Dolce Gustoi coś słodkiego - Ptasie Mleczko i krówki, czy może być lepiej? 

Do kawy też coś musi być, a dupa rośnie, trudno trochę przyjemności w życiu musi być, a ja kocham słodkie. Oszukuje samą siebie, że to nie jest takie złe, w końcu kawę bez cukru piję. Dziś rozpusta, na zakupach byłam, więc Ptasie Mleczko i krówki i .. no sporo tego obłędnie dobrego złego dotachałam. 

Mój wypiek, muffinki czekoladowo-bananowe.

Żeby nie było, jeśli chodzi o słodkie to nie tylko kupne uznaję, sama też czasami coś do piekarnika wrzucę, a te konkretne mufinki czekoladowo-bananowe całkiem smaczne mi wyszły, a co mi tam, skromna nie będę sama siebie pochwalę. 

Sól do kąpieli Pat&Rub, peeling do ciała Pat&Rub, maska do twarzy Bandi. 

A teraz trochę klasycznego relaksu, jak na blog urodowy przystało. Gorąca kąpiel, ostatnio nałogowo dosypuję soli z Pat&Rub, do tego stopnia nałogowo, że z zapasu na cały sezon, zostało mi to ostatnie opakowanie, polecam serdecznie, drogie, ale warte swojej ceny. Pachną obłędnie, nie brudzą wanny, dobry skład, nawet 2 latek jej używa. Skoro już mam okazję się odmoczyć to jeszcze maseczkę na twarz nakładam obowiązkowo, ta akurat jest łagodząca Delicate Care z Bandi. Po długim dniu, mrozie, demakijażu, ogrzewaniu i jeszcze w gorącej kąpieli, skóra potrzebuje trochę pomocy. Jak mam czas i ochotę na coś więcej niż leżenie to jeszcze zadbam trochę o skórę i znowu Pat& Rub przychodzi mi z pomocą, bo tu skład dobry, fajna wydajność, dobrze ściera, fajnie pachnie i jeszcze skórę natłuszcza, więc już balsamować się nie trzeba. 

Veronica Roth, seria Niezgodna.

A jak nie kąpiel to ciepłe kapcie, choć te na zdjęciu to nie moje, zdecydowanie nie mój rozmiar. Książeczka, Veronica Roth męczy mnie już parę miesięcy, ale w końcu to ja ją zmęczę. 3 tomy w 1 książce to konkretna cegła. Kocyk, nawet ostatnio w nowy się zaopatrzyłam. 

 Ciepły kocyk w świątecznym klimacie.

Jednak, żeby nie było tak nudno i domowo ... w piątek mam wychodne. Babcia zostaje z młody, a ja lecę do mojego ukochanego Teatru Muzyczego. To zawsze jest rozrywka na najwyższym poziomie, a po 3 latach nieobecności tam, spodziewam się obłędnych doznań 😜

Teatr Muzyczny w Gdyni, musical Ghost. 

A jak ty się relaksujesz? Jak spędzasz długie jesienne wieczory? 
10-16.10 - makijaż
W pierwszym tygodniu wybierzemy najlepsze kosmetyki do jesiennego makijażu. Może to być podkład, ulubione cienie do powiek... 
17-23.10 - usta
Usta to temat przewodni drugiego tygodnia. Uznałam, że warto im poświęcić oddzielną notką - tutaj podziel się ulubionymi kosmetykami do ust, idealnie pasującymi do jesiennego makijażu.
24-30.10 - paznokcie 
Trzeci tydzień pod znakiem paznokci. Jakie kolory lakierów lubisz używać właśnie jesienią? A może chcesz zaprezentować jesienne zdobienie?
31.10-6.11- pielęgnacja twarzy i ciała
Jesienią zmieniamy także kosmetyki i zabiegi pielęgnacyjne. Po jakie sięgasz najczęściej?
7-13.11 - włosy
O włosy także trzeba zadbać  - a jesień nie jest dla nich zbyt łaskawa! Jak dbasz o to by zawsze wyglądały pięknie? 
14-20.11 - relaks
Piękne chwile sprawiają, że i my czujemy się piękniej. Jakie są Twoje sposoby na jesienny relaks? Książka, domowe spa? Podziel się swoimi pomysłami.
Wpis Karoliny.
21-27.11 - podsumowanie
Opublikuj posta z podsumowaniem akcji.

Posty z listopada 2015: 
TOP