poniedziałek, 12 grudnia 2016

3 produkty - korektor - Collection, Maybelline, Nars

3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars.

Korektor pod oczy to u mnie niekończąca się opowieść. Kolejne 3 produkty, 3 korektory, choć s sumie 4, ale wszystko się wyjaśni. Skórę mam problematyczna nie tylko na twarzy, ale i pod oczami dzieją się cuda, od faktury, poprzez kolor, aż do nadwrażliwych oczu. Nie łudzę się, lepiej niż kiedyś nie będzie, ale niech chociaż nie straszę, bo nawet jak byłam wypoczętą singielką, zdarzało się, to moje oczy sprawiały, że wyglądałam na zmęczoną z wiekiem i wieloma zmianami w życiu przeciętnej kobiety problem mi się tylko powiększa. Ludzie, którzy widują mnie bardzo rzadko potrafią zauważyć, że dziś wyglądam lepiej ... no właśnie, wielkich wymagań nie mam, chce żeby wyglądało świeżo, lekko, promiennie. Co w moim wypadku jest praktycznie nie do osiągnięcia, przynajmniej póki co produktami na które trafiam. Dziś na tapetę idą korektory z Collection, Maybelline i Nars.


3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars. 

Nars - Light 2 - Vanilla. Fajny jasny kolor, lekko tempa konsystencja, rozprowadza się przyzwoicie. Nie przypudrowany zostawia świetliste wykończenie. Podbija rozszerzone pory, zbiera się w załamaniach i zmarszczach. W ciagu 15 minut od nałożenia skóra na kości policzkowej i przy nosie wyglada nieświeżo, jakbym go pół dnia nosiła i moje sebum go zalało. Rozjaśnił moje cienie, ale ich nie zakrył, jak dla mnie to średnie, ale całkiem przyzwoite krycie. Skóra jest lepka w dotyku. Lekko zastyga, ale da się zebrać nadmiar produktu ze zmarszczki bez większej szkody dla krycia pod okiem. 

3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars. 

Collection - Lasting Perfection - Fair 1. Fajny jasny kolor, oksyduje momentalnie, wychodzą mocno różowe tony, w trakcie nakładania wyglądałam jak świnka. Ale potem ten kolor się wyrównuje z koją skórą i nie jest tak źle. Mocno podbija rozszerzone pory, zbiera się w zmarszczkach, nawet przypudrowany. Mocno podbija fakturę skóry. Jest lepki, nie zastyga całkowicie, próbowałam zebrać nadmiar produktu, który zebrał mi się w zmarszczce i sporo produktu zostało mi na palcu tworząc plamę pod okiem. Cienie rozjaśnił, ale ich nie przykrył, widać moje zasinienia, jak dla mnie to średnie, słabe krycie. 

Collection - Lasting Perfection - Cool Medium 2. Ciemno pomarańczowy, a do tego jeszcze mocno ciemnieje. Ale przy moich cieniach pod oczami pomarańcz wcale nie jest taki zły, bo neutralizuje moje podkówki. Podbija rozszerzone pory, zbiera się w zmarszczkach nawet przypudrowany. Mocno podbija fakturę skóry. Krycie średnie słabe, ale dzięki kolorowi wypada lepiej, ale po tak mocno pomarańczowym kolorze spodziewałabym się czegoś więcej. Po paru godzinach zanika i moje cienie znowu zaczynają wychodzić. 

3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars. 

Maybelline - 20 - Fit Me! Ładny żółty kolor, choć jak dla mnie to tylko kolor letni, bo teraz w grudniu, w trakcie kuracji kwasami, jednak jest zauważalnie ciemniejszy, mimo że zaskakująco ładnie stapia się ze skórą. Nie oksyduje, nieprzypudrowany zbiera się w załamaniach, przypudrowany też, choć w mniejszym stopniu. Podkreśla rozszerzone pory, ale nie robi z nich mega widocznych kraterów. Ciemniejszy kolor fajnie neutralizuje moje cudnie pod oczami, nie przykrywa ich calkowicie, ale efekt na codzień jest zadowalający. Nie zastyga, pracuje cały czas, więc daje się rozetrzeć, ale też ucieka, dlatego z czasem to krycie coraz bardziej zanika.

3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars. 

Porównanie Nars i Collection w wersji Fair. Nars wygrywa pod względem krycia pod oczami i na niedoskonałościach, choć nie jest ono całkowite. Lepiej zachowuje się w zmarszczkach. Collection ma ostatecznie ładniejszy rozświetlający kolor bez przesadnego błysku na innych partiach twarzy. Biorąc pod uwagę rozszerzone pory oba odpadają. Po wielu godzinach od nałożenia i przypudrowania, oba znikają i robi się szaro buro i ponuro. 

Porównanie Maybelline i Collection w wersji Cool Medium. Maybelline wygrywa pod względem krycia pod oczami i na niedoskonałościach, choć nie jest ono idealne, do tego jego kolor mimo, że jaśniejszy ładniej neutralizuje zasinienia. Lepiej zachwuje się w zmarszczkach. Kolor ma ładnie żółty, gdzie Collection to intensywna pomarańcza, zdecydowanie nie dla naszych typowych wymytych karnacji. Super podkreślają rozszerzone pory, przy czym Collection jest genialny, bo robi z nich kratery jak dziury po kolczykach, na wylot. Po paru godzinach znikają i robi się jak zawsze, szaro, buro i ponuro. 

3 produkty, korektory z Collection, Maybelline, Nars. 

Podsumowując: ten osławiony Collection to u mnie jakaś masakra, dzięki Agnieszce z bloga Kosmetyczny Fronesis mogłam je przetestować, dzięki niej nie nabyłam bubla. Trochę wyżej ustawiałabym Nars, ale ciągle mu bliżej dołu stawki jeśli chodzi o mój prywatny ranking korektorów. Za te pieniądze i przy tych wszystkich ochach i achach, liczyłam na coś więcej, a tymczasem produkty drogeryjne lepiej się u mnie spisują. No i ostatni, ale najlepszy, Maybelline. Najładniej wygląda i się zachowuje na mojej skórze, najchętniej po niego sięgam, choć ideałem nie jest. 

Kto obstawiał taki wynik? 
Jakie są Wasze ulubione korektory?

Małe zakupy z Mincer Pharma.

 Aneta W polecała ... cóż było robić 😜

CH Klif w Gdyni. 


3 produkty:
serum do twarzy - Pat&Rub, It's skin, Alterra
pielęgnacja okolicy oka - Pat&Rub, La Roche Posay, Alterra
peeling do ciała - Organique, Perfecta, Bandi
tusze do rzęs - Avon, Benefit, Bourjois
demakijaż oczu - Sylveco, Bielenda, Nivea
płyn micelarny - Nivea, Sylveco, Biały Jeleń
płyn micelarny - Allverne, Dermedic, Tołpa
tonik - Bandi, Evree, Purles
płatki pod oczy - Efektima, L'biotica, Yunifang
maska w płacie - Bielenda, The Creme Shop, EyeMed
krem pod oczy - Kiehl's, Nuxe, Bandi
maska w płacie - Conny, Skin79, Yunifang 
maska oczyszczająca - Make Me Bio, Meiking, Sephora
peeling do ciała - Fresh&Natural, Perfecta, Farmona
tusz do rzęs - Volume Million Lashes
peeling do twarzy - Bandi, Be Organic, Lirene
pielęgnacja stóp - Compeed, Gehwol, Beauty Bird
krem pod oczy - Kiehl's, Tołpa, Ziaja
korektor - Bourjois, Eveline, Rimmel
- podkład - Bourjois
TOP