poniedziałek, 5 grudnia 2016

Małe zakupy - Paese Box

Paese Box.

Nowości, nowości, nowości ... Paese Box. Miałam ich puder, olejek i bazę. Więc sama marka nowością nie jest, ale jakoś tak przechodzę koło stoiska i nic nie kupuję. Ale trafiła się okazja zakupu pudełka o bliżej nie określonej zawartości za 49,00 zł o wartości około 150 zł. Miałam wenę, zamówiłam, długo czekałam, koło tygodnia, ale gdzieś mi mignęła informacja, że ze względu na duże zainteresowanie ... 


Paese Box. 

Paese Box. 

Puder rozświetlający, 02, Fresh Pink. 

Puder rozświetlający - 02 - Fresh Pink. Sypki rozświetlacz, jeszcze takiego nie miałam i szczerze mówiąc nie jestem pewna czy sama bym się w taką formę zaopatrzyła. Cena 45,00 zł.

Puder rozświetlający, 02, Fresh Pink. 

Puder rozświetlający, 02, Fresh Pink. 

Lakier do paznokci, 215. 

Lakier do paznokci - 215. Cena 15,90 zł. Nie użyłam ani razu, może na wiosnę dam mu szansę, chwilowo zupełnie nie czyje tego koloru.

Witaminowy puder rozświetlający, 30, Porcelana. 

Witaminowy puder rozświetlający - 30 - Porcelana. Cena 39,00 zł. Przed imprezą zmywałam się 2 razy, bo podkłady mi się nie podobały. 3 był ten i przy nim zostałam. Ładny jasny odcień, mogłabym mieć o ton ciemniejszy nawet, neutralno-ciepły. Krycie średnie, koloryt ładnie wyrównany, ale świeże przebarwienia potrzebowały czegoś więcej. Podkreśla rozszerzone pory, ale powoli zaczynam myśleć, że każdy to robi w moim wypadku, choć ten w mniejszym stopniu niż inne. Nie zastyga, więc fajnie się z nim pracuje, przypudrowany nie zbiera się w zmarszczkach pod oczami, w sumie jedynie przy płatkach nosa po 6h potrzebowałam drobnej korekty, co niestety skończyło się zmniejszeniem krycia, ale nie odbiło się mocno na ogólnym wyglądzie makijażu. Nawet mąż uznał, że w nim najlepiej wyglądam. 

Witaminowy puder rozświetlający, 30, Porcelana. 

Witaminowy puder rozświetlający, 30, Porcelana. 

Witaminowy puder rozświetlający, 30, Porcelana. 

Cień do powiek, Soft Mat, 500 Vanilla. 

Cień do powiek - Soft Mat - 500 Vanilla. Cena 19,90 zł. Jasny cień, nic szczególnego, a jednocześnie podstawa praktycznie wszystkich makijaży. Przyjemny, zauważalny, ale nie przesadnie napigmentowany, zdecydowanie nie jest tak mocny jak Matowy cielak z GlamSHOP, co może być zaletą lub wadą, w zależności od tego czego szukacie.

Cień do powiek, Soft Mat, 500 Vanilla. 

Korektor rozświetlający, Clair. 

Korektor rozświetlający - Clair. Cena 29,90 zł. Bardzo fajny korektor, wpada lekko w łososiowe tony, więc jest super pod oczy, bo niweluje cienie i rzeczywiście rozjaśnia, nie mylić z błyskiem. Jak często zbieracie komplementy związane z cerą od kobiet? Po jego użyciu, miałam taką miła sytuację i to bezinteresownie. Miło, a i ja póki co używam go codziennie, co prawda wspomagam go pomarańczem z NYX, bo cienie pod oczami mam straszne, a to nie jest kamuflaż. Ale jest lekki, nie zbiera się w zmarszczkach, nie podkreśla praktycznie rozszerzonych porów, stosuję go na całą centralną część twarzy, żeby wyrównać koloryt, dzięki czemu unikam używania podkładu i jestem zadowolona z rezultatu. Tak wygląda ostatnio mój makijaż. 

Kredka do oczu, 20, czarna. 

Kredka do oczu - 20 - czarna. Cena 19,90 zł. Czarna kredka to czarna kredka, ale ja ostatnio gustuję w brązowych. Przyzwoicie się rozciera, jest lekko twarda, ale o dziwo to nie jest wadą, bo ładnie sumie po powiece, a do tego można nią całkiem precyzyjnie rysować, co bywa problemem przy tych super miękkich, masełkowatych.

Rozdanie. 

Jako, że święta za rogiem, mam ochotę się czymś z Wami podzielić. Te 3 produkty ze zdjęcia powyżej dla 3 różnych chętnych osób, po 1 produkcie na wpis, choć nie koniecznie pod rząd, dziś drugi. Warunki chyba proste są: 
- musisz być moim obserwatorem; 
- napisałaś wcześniej choć jeden komentarz pod którymś z wpisów; 
- jesteś szybka, kto pierwszy ten lepszy;
- w komentarzu podaj twoją ulubiony podkład do twarzy, wraz z opisem cery oraz za co go lubisz, wystarczy jedno zdanie i oczywiście 1 produkt z tych 2 od lewej, na który masz ochotę.
Jeśli twój komentarz pojawił się jako pierwszy poproszę e-mail z danymi do wysyłki.

Pierwszy kosmetyk zgarnia Draqilka :) Wybrała peeling. 

Marriott Gdynia. 

Długa sobotnia noc ...

Prawdziwe Lody w Sopocie. 

Niedziela po 3h snu ...

Kocur Wełniak i kocica Mira. 

TOP