środa, 11 stycznia 2017

3 produkty - tonik do twarzy - Vianek, Your Natural Side, Ziaja

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

Toniki to od dłuższego już czasu moja miłość. Większość życia ich nie doceniałem, a jak w końcu zaczęłam odkrywać ich zalety, nie mogę się powstrzymać przed zakupem kolejnej, ale zużywam je też hurtowo. Klasycznie spryskuję twarz po każdym myciu, maseczki tonikowe, dodatek do glinek, czy ostatnio coraz cześciej odkrywane cudowne działanie na skórę głowy. 


3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

Your Natural Side - Woda lawendowa. Dostałam ją w subskrypcji Naturalnie z pudełka. Nie ma atomizera, ale na szczęście staram się zawsze mieć jeden w zapasie. Podczas przelewania czułam lawendę, podczas rozpylania skojarzyła mi się z sianem, zapach jest intensywny. Nie robi nic złego, nawet moje oczy nie protestowały. A łagodzenie odczuwalne, zadowalające, ale nie całkowite. Zakochałam się, używałam nałogowo, a potem jeszcze okazało się, po przeczytaniu wpisu u Mariki z bloga Porcelanowe włosy, że fajnie też działa na skórę głowy, tę moją nieszczęsną, wiecznie podrażnioną skórę głowy. A co to oznacza? Zużyłam ją w tempie ekspresowym na twarz i skórę głowy. Muszę przyznać, że w obu przypadkach byłam zadowolona. Nie uczula, nie podrażnia, moje oczy nawet przez chwilę nie sugerowały, że im coś nie gra. Muszę kupić ponownie. Szczerze polecam, chociaż poczytać o niej.

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja.

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 
Vianek - Nawilżający tonik-mgiełka do twarzyFajny atomizer, drobny, ale intensywny strumień. Nie podrażnia mi oczu, mimo, że używam go dużo. Uczucie ulgi i nawilżenia, zapach świeży, neutralny, delikatny, nawet dla wrażliwego nosa. Nie zauważyłam nic negatywnego, nawet w połączeniu z kosmetykami, które kładę na niego. Co prawda mógłby mocniej łagodzić, ale tu już się czepiam, bo moja wrażliwa skóra po maseczce oczyszczającej, jednak inny poziom potrzeb w zakresie łagodzenia prezentuje. Jestem bardzo przyjemnie zaskoczona, kupię ponownie, inne wersje również. 

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja.  

Ziaja - Tonik - Płatki róży. Fajny atomizer, daje przyjemną mgiełkę, choć nie najdrobniejszą. Miałam ich tonik nagietkowy i byłam bardzo zadowolona. A ten no cóż, odświeża, trochę nawilża, zupełnie nie radzi sobie z moimi podrażnieniami. Cerze nie robi nic złego, ale któregoś dnia niefortunnie prysnęłam więcej w okolicy oczu, szybko tego pożałowałam, pieczenie potworne, ale przeszło. Teraz jestem dużo bardziej uważna i oszczędna, jeszcze daję mu szansę, ale dla odmiany w nosie zaczyna mnie po nim kręcić. Zauważę tylko, że w rożnego rodzaju mgiełkach jestem zaprawiona, zdecydowanie wolę rozpylać coś na twarz, niż przecierać nasączonym wacikiem i podrażniać ją dodatkowo. Nie kupię ponownie.

3 produkty, tonik do twarzy, Vianek, Your Natural Side, Ziaja. 

Podsumowując: Kocham wodę lawendową, za wszechstronne i dobroczynne działanie na moją skórę, przy krótkim i naturalnym składzie. Bardzo mocno goni ją Vianek, który też spisywał się świetnie, ale jednak w pamięć mi zapadł wpis Agnieszki z bloga Kosmetyczny Fronesis i tego jednego składnika chętnie bym się z niego pozbyła. No i na końcu Ziaja, moje oczy mówią NIE. 

Miałyście te toniki? Co o nich myślicie? Jakie są Wasze ulubione?

Kocica Mira. 

korektor - Bourjois, Eveline, Rimmel
korektor - Collection, Maybelline, Nars

podkład - Bourjois
- woda termalna - Caudalie, La Roche-Posay, Uriage
TOP