poniedziałek, 9 stycznia 2017

Naturalnie z pudełka #8 styczeń 2017

Naturalnie z pudełka. 

Ale mi dobrze było ... takie powinny być weekendy. W piątek szał sprzątania, a sobotę obiadek u mamy, w niedzielę leżenie przy filmach. Za jakie grzechy, dobry Boże? Mega poprawiająca humor komedia. A pózniej dla równowagi Niebezpieczna metoda - psychiatryk, Jung, Freud. Wieczorem czuję, że po pizzy idealna równowaga została osiągnięta. Jak Wam minął dłuższy weekend?


Naturalnie z pudełka. 

Ostatnie pudełko z subskrypcji. I co dalej? Jeszcze nie wiem, coś się pozmieniało, poprosiłam o tłumaczenie. Korci mnie, zwłaszcza, że styczniowe pudełko do mnie przemawia, a wystarczył jeden produkt ... Saisona.

Naturalnie z pudełka.

Saisona - Aktywna woda dla zmęczonej skóry. Cena 56,00 zł. Z wyciągiem z jeżyn i hibiskusa. Ma rozjaśniać i nawilżać oraz sprawić, że skóra będzie bardziej przepuszczalna i chłonna, dzięki czemu zwiększy skuteczność pielęgnacji. Ciekawa konsystencja, niby tonik, a gęstszy, leciutko żelowy. Więc zamiast na wacik, nalewam na zagłębienie dłoni i rozsmarowuję na twarzy, pod oczy, na powieki, na dekolt. Nie piecze, nie swędzi, nic złego nie robi. Jest lekko lepki, co zupełnie mi na twarzy nie przeszkadza, bo tego nie czuję, ale ręce muszę umyć, no ale ja kremów do rąk praktycznie nie używam, bo nie znoszę jak mi się lepią. Za to łagodzi natychmiast, cudownie i po wszystkich moich zabiegach oczyszczających i maseczkujących, czyli po nadmiernym znęcaniu się nad moją skórą. A co jeszcze lepsze potrafię iść spać tylko z nim na twarzy i rano nie mam podrażnionej skóry twarzy, czyli działa lepiej niż przeciętny krem.

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Loving Eco - Natural Omega Face Cleanser Gel To Milk. Cena 28,00 zł. Polska marka. Niezwykła konsystencja, jeszcze takiej nie miałam. Na początku gesty żel, który jest bardzo komfortowy podczas rozprowadzania, robi się taki jakby lekko tłusty, olejowy, bez problemu można go nałożyć na cała skórę twarzy i oczu, masować przez chwilę, nic nie spływa. A potem zmywam wodą, robi się mleczko, nie pieni się. Momentalnie, bez problemu zmywa się ze skóry. Przyjemny zapach. Skóra nie jest po nim podrażniona, za to nawilżona i przyjemnie gładka, choć nie ma co się łudzić, że ściągnięcia nie czuć, czuć, ale jak na mnie jest minimalne.

Naturalnie z pudełka. 

 

Naturalnie z pudełka. 

Your Natural Side - Tester oleju z czarnuszki. Mam jeden w szufladzie, wiem, że to nie jest opcja do twarzy, zwłaszcza zdala od oczu z nim. Ale podobno fajnie wpływa na skórę głowy i włosy. Niestety chwilowo moja skóra głowy została zmasakrowana przez odżywkę Kallos, na szczęście dla niej, wieczorem nadrabiałam zaległości w czytaniu Mariki z bloga Porcelanowe włosy. Zielona glinka miała być zbawieniem, ale jej nie miałam. Za to mam maseczki z Dermaglin, co prawda już tylko do twarzy, ale lepsze to niż nic, potem przypomniało mi się, że Marika podesłała mi swój peeling z zieloną glinką właśnie. Zmieszałam wszystko z jogurtem naturalnym i na głowę. Co za ulga, chłodzenie jogurtu, drapanie nasion wiesiołka. Dobre pół godziny siedziałam z tym na głowie, miałam obawy jak to zmyję, ale w kąpieli spłukałam bez problemu i bez szkody dla włosów. 

Naturalnie z pudełka. 

QBox - Idealny poranek. Ślicznie pachnąca, pyszna herbata, choć czarna. Kiedyś piłam tylko czarne z cytryną, z saszetek. Teraz piję tylko zieloną, liściastą, smakową, zalewaną 70 stopniami. A ludzie się dziwią, że mój syn pije zieloną herbatę bez cukru, co w tym dziwnego? Ale wracając do tej, bardzo przyjemna mieszanka, zaparzyliśmy w dzbanku i to był dobry wybór, bo jest intensywna. Chętnie zerknę na stronę producenta, pewnie zrobimy większe zamowienie, bo po świętach pustki nam się w herbatach zrobiły 😜 Jakie herbaty pijecie i polecacie? My ostatnio najcześciej wpadamy do Czas na herbatę, odurzające doświadczenie zapachowe 😜

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

EO Laboratorie - Scrub do twarzy i ciała. Cena 9,00 zł. Ile to ja razy piszę, że w końcu muszę sobie zrobić peeling kawowy? I nigdy go nie robię. To będzie wymówki. Choć jeszcze trochę się mu opieram, ale zostawiam na ciężki dzień w najbliższym czasie, na odstresowanie. Choć peeling do twarzy i ciała, jakoś tego nie widzę. 

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Organic Shop - Odżywczy żel pod prysznic. Cena 10,00 zł. Przyjemny zapach, butla z działającą pompką, wodnisty, przeźroczysty żel. Nie robi nic złego, więc nie ma się do czego przyczepić, ale raczej na zachwyty też nie ma co liczyć, to produkt, który się zużywa tonami.

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Naturalnie z pudełka. 

Próbki Bio IQ:
- Intensywnie nawilżający krem do twarzy. Przyjemny, dosyć ciężko się wchłania, ale trochę wklepywania i problemu nie było, nie podrażnia oczu, na początku czuć było, że siedzi na skórze, ale po chwili już tego nie czułam. Lekko lepki, ale to nie jest typowy krem, który pozostawia tłustą warstwę. Przyjemny, zachęcający, a firma od dłuższego czasu już chodzi mi po głowie.
- Bogate Bio-aktywne serum do twarzy. Przyjemny zapach, bardzo ciężko się wchłania, dużo więcej klepania potrzeba. Przyjemne chłodzenie i nawilżenie. 

Naturalnie z pudełka. 

Trochę zniżek. 

Naturalnie z pudełka.

To już mój drugi taki list, bo to koniec drugiej 4 pudełkowej subskrypcji. Muszę przyznać, że doceniam taką formę komunikacji. Oczuwiście, że jest to forma zachęty do kontynuacji, ale dla mnie to też przypomnienie, zapłaciłam 5 miesięcy temu i na codzień inne sprawy absorbują mnie bardziej. A tak wiem, że to koniec i w lutym nie dostanę kolejnego, zamiast w lutym szperać z irytacją w e-mailach czy miałam jeszcze jedno dostać czy też nie. Tak, tak źle ze mną bywa. 

Gdynia, moje miasto. 

Gdynia, moje miasto. Szkoda, że tak 24.12.2016 nie było. Ale teraz trochę śniegu spadło, cieszmy się tym minusem i większą ilością światła.


Poprzednie pudełka:
TOP