poniedziałek, 20 marca 2017

Małe zakupy - NYX

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Tyle nowości, mam je już kawał czasu, a jakoś mnie do nich nie ciągnie. Zniechęciłam się ... otworzyli sklep on-line, nie zastanawiałam się długo, złożyłam zamówienie. A paczka nie dochodziła, napisałam, dostałam e-mail na odwal się, że paczka została już wysłana, taaa tylko ja nic nie dostałam. Kilka dni później dostałam info, że paczka właśnie została nadana i następnego dnia była u mnie. Wystarczająco zniechęcające?


Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Nude on nude - Natural look kit. Liczyłam na wiele, chyba zbyt wiele. Błyszczyki, choć na stronie producenta są opisane jako pomadki, to porażka, ani palcem, ani pędzelkiem fajnie się ich nie nakłada. Nie dają koloru, nie pielęgnują. Cienie nie powalają, jasne są praktycznie nie widoczne, gdzie ten pigment. Za dużo błyszczących, które nie powalają na powiekach, najgorsze jakie miałam. Ciemne niby są ok, ale po 3 godzinach znikają i pozostawiając po sobie szarość. Potworne rozczarowanie, nie warte 52 zł.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Nude on nude - Natural look kit.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Nude on nude - Natural look kit. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Gotcha Covered Concealer. 03 Beige. Pod oczy i do twarzy. Nie dotykałam jeszcze.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Gotcha Covered Concealer. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Gotcha Covered Concealer.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Dark Circle Concealer - 02 Light. Pomarańcza? Łososiowy? Kto nakłada taki kolor pod oczy? Ja, co więcej jestem zachwycona, w końcu znalazłam kolor, który neutralizuje moje cienie. Nie tam jasne, czy super jasne, podobno mega kryjące. Gęsty, treściwy brzoskwiniowo-łososiowy korektor, który sprawdza mi się świetnie, różnica pod oczami jest kolosalna, a nie muszę nakładać potwornych ilości. Co więcej wystarczy tylko on, trochę pudru do zagruntowania i mogę wychodzić. Nie obciąża i nie przesusza skóry pod oczami, zagruntowany nie wędruje, dogaduje się z podkładami i innymi korektorami, których dzięki niemu potrzebuje znacznie mniej. Używam od ponad 1,5 miesiąca praktycznie codziennie, a zużycie nie jest wielkie. Cena 34 zł za 2,9g produktu, który pewnie starczy mi na jakieś pół roku. Pewnie kupię ponownie, plus rozważam zakup ciemniejszego także, na te cięższe dni. Ulubieniec.


Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Dark Circle Concealer. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Dark Circle Concealer. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Dark Circle Concealer.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Dark Circle Concealer. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Flawless finish blending sponge. Całkiem przyzwoita gąbeczka. Nie jest to Beauty Blender, ale niezła, miękka, robi to co powinna, bez wchłaniania przesadnych ilości podkładu. Nie zachwyca na tyle, żeby kupić ponownie, ale też nie należy do tych, którymi można sobie oko wybić. Przeciętniak za 34 zł.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Flawless finish blending sponge. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Flawless finish blending sponge. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Nie byłabym sobą, gdybym nie skusiła się na zestaw miniatur, skoro już skusiłam się na nową firmę. Tricks of the trade za 89 zł.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Tricks of the trade. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Blush and Contour Duo. Nie macany, został przekazany dalej. Dla mnie za ciemny, przy mojej ciężkiej ręce, zestaw zupełnie nie dla mnie.
Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

HD Finishing Powder. Puder wykończeniowy, transparentny, biały. Właśnie biały, a transparentny. Moją skórę bielił, a może nie skórę co podkład. Zamiast nakładać go na cała twarz, nakładałam najpierw zwykły puder z BeBeauty, a później na kość jarzmowa, środek czoła, nos i szczękę ten puder. Efekt jak mega delikatne konturowanie. Jak użyłam bronzera to efekt był jeszcze bardziej podbity. Nie był długotrwały, a raczej nie matowił na długo, nie przedłużał trwałości makijażu. Na całej twarzy dawał płaski, mączny efekt, choć był przyjemnie drobno zmielony. Duże rozczarowanie, choć dało się go zużyć i ograć, bywają gorsze. Zdenkowany.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Pore filler. Więcej o nim już w środę. Póki co to najlepsza baza ogarniająca moje nieszczęsne rozszerzone pory, jaką miałam, a raczej takie wrażenie robiła na początku ...

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

All over balm. Przekazałam dalej bez macania, znam siebie i wiem, że paluchy wsadzę raz, żeby sprawdzić konsystencję, a potem rzucę w kąt, bo ja nie lubię nakładać balsamów na usta palcami. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Butter gloss. 05 Creme Brulee. Fajnie pachnie, super się rozprowadza, koloru prawie nie ma, ślicznie się błyszczy, jest bardzo komfortowy dla ust i jak to błyszczyk nie trwały. Bardzo się z nim polubiłam, choć nie na tyle, żeby trafił do ulubieńców, ale kto wie, co wiosna przyniesie.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX.

Butter gloss.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Makeup Setting Spray. Jeszcze nie używany, nie mogę się przełamać do takich produktów. Macie swoje ulubione, godne polecenia mgiełki?

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Born to glow - Liquid illuminator. Nie ruszany, kocham rozświetlacze, ale te płynne do mnie nie przemawiają.

Małe zakupy poczynione w sklepie on-line NYX. 

Miałyście coś z NYX'a? Polecacie? A może miałyście podobne doświadczenia z ich sklepem on-line?
TOP