poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Pisałam już o spotkaniu, w którym miałam przyjemność ostatnio uczestniczyć na początku kwietnia. Dziś natomiast pokażę z czym spotkanie opuściłam. Jak widzicie trochę tego było.


Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Poprzednim razem, mało udolnie próbowałam zachęcić Was do zajrzenia i do tego wpisu, zdradzając, że organizatorki nasze kochane, zrobiły nam Prima Aprilis. Zobaczcie same, co przeczytałam zerwana z łóżka rano przez moje dziecię, smażąc naleśniki. Dodam tylko, że trochę czasu zajęło mi zorientowanie się, że chyba jednak coś tu nie gra, przy której pozycji Wy byście się zorientowały?


"To już jutro!!! Gotowe?
Dziś już możemy zdradzić tajemnicę upominków (niestety firmy niechętnie wyrażają zgodę na sponsoring, bo nie przynosi to im oczekiwanego efektu, jednak trochę prezentów będzie wręczone!)
Oto lista:
Eveline Cosmetics
- zestaw 2 kosmetyków - (wymagane recenzje)
Virgin Mobile Polska
- darmowy starter
Kamix
- Kamix Polski Hydraulik Aktywny Żel
- Kamix Antykamień
DOZ.pl
- zioła mnichów na odchudzanie (chetnie recenzja, ale wystarczy oddzielne zdjecie na insta lub fb z linkiem)
Tooba.pl
- katalog z projektami domów
Galeria55
- zniżka 10% na zakup dowolnej świecy zapachowej
Winiary
- po 3 opakowania "Danie w 5 minut"
Dom Wydawniczy Rafael
- książka (mix tytułów)
Grajteraz.pl
- 30-dniowe konto PREMIUM
Colormark
- reklamówki foliowe (10szt.) (Market ze zgrzewem dolnym)
BARWA 
- maseczka z serii siarkowej i zestaw próbek
Stylus.pl
- próbki tkanin
Quiz.pl
- 3 lakiery do paznokci z kolekcji SAFARI (obowiązkowa min. 1 stylizacja na blogu z otrzymanymi lakierami)
Pell.pl
Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej.500zł
Spinaczoring.pl
Komplet spinaczy do prania skarpet
Proszę zabrać jakąś torbę by sobie to wygodnie potem do domu zabrać."

Co myślicie o takim powitaniu przed spotkaniem? Następnego dnia spakowałam  siatę ekologiczną i ruszyłam w drogę. Muszę przyznać, że teraz czytając wszystkie inne relacje ze spotkań w całej Polsce, zawsze mi się to puszczone do nas oko przypomina.


Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.


Tess to dla mnie firma znana z dosłownie z paru tylko wpisów w sieci. Jeszcze nie miałam okazji na nich trafić, ale niewątpliwie nadrobię zaległości, bo zarówno żel do higieny intymnej, jak i delikatna pianka do mycia twarzy i demakijażu u mnie się nie zmarnują. 

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Ziaja - Multi modeling - Żel rozgrzewający i chłodzący. Nie jestem fanką smarowania ciała, o ile w twarz wklepuję tony rożnego rodzaju produktów, o tyle ciało całkowicie pod tym względem zaniedbuje, chyba, że mogę kosmetyków wrzucić do kąpieli, żeby działał za mnie.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Oillan - Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli oraz Bioaktywny balsam kojąco-ochronny. Mam już taki zestaw w domu, jeszcze z poprzedniego spotkania blogerek. O ile emulsji używam i bardzo lubię, zwłaszcza, jeśli ciało potrzebuje jednak dodatkowego nawilżenia. I tyle balsam leży nie używany, choć nie dlatego, że nie działa, ja po prostu nie przepadam za mazidłami do ciała i unikam ich jak ognia, chyba, że już absolutnie nie mam innego wyjścia.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Oceanic - Antyperspirant, Żel do masażu oraz Krem do twarzy z witaminą D. Zupełne nowości dla mnie, wszystko mi się przyda, ale oczywiście standardowo najbardziej wpadł mi w oko krem do twarzy, przedstawicielka firmy, tak o nim opowiadała, że dosłownie zakodowałam sobie potrzebę jego zakupu, w po drodze do domu nawet w niedzielę kilka aptek mijałam. Więc same rozumiecie, jarałam się, że go dostałam.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

DermoFuture - Kuracja odmładzająca z biotyną oraz Płyn do demakijażu. Mam ich masażer do okololicy oczu i już mnie kilka razy ratował z opresji, ale jakoś po kosmetyki nie sięgałam. Zdradzę tylko, że kuracja nie podrażnia mi oczu, więcej natomiast już za tydzień, w końcu małe pojemności standardowo wykańczam ekspresowo. 

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Bubble T - Mgiełka do ciała - Herbata z owocami lata. Jeszcze jeden produkt, który nie trafił na zdjęcie główne, skleroza. Całkiem niedawno zużyłam ich woreczki do kąpieli, więc nie jest to dla mnie nie całkiem nieznana firma, a mgiełki do ciała podbijają moje serce od zeszłego roku, więc bardzo chętnie się za nią porządnie zabiorę, zwłaszcza, że zapach ma śliczny.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.


Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Maseczki 7th Heaven opisałam już ponad 2 tygodnie temu, zużyłam je szybciej niż zabrałam się za zdjęcia prezentów, więc nie załapały się na zbiorczą fotkę. Jedna z nich zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, kokosowa, jedyna do włosów z zestawu i do niej też wrócę ponownie.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Krówkę wciągnęłam zanim skończyłam zdjęcia, pycha, wcale się nie dziwię, że to jeden z bardziej popularnych dodatków do zakupów on-line. Lakier Zila to kolejny produkt z którym nie miałam jeszcze do czynienia, nawet nie macałam, ale chwilowo przechodzona hybryda nie zachęca do eksperymentów.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Dr. PawPaw - Red Sparkle - Balsam uniwersalny. Hmm nie wiem czy sama bym po niego sięgnęła, nie lubię produktów określanych jako uniwersalne. Ale balsamy do ust używam nałogowo, więc jest szansa dla niego w mojej pielęgnacji.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Miało być Gemini, jest Scorpio, kara za spóźnienie, ale w sumie nie jestem przekonana, czy prawidłowa wersja pasowałaby do mnie bardziej. Muszę przyznać, że to całkiem ciekawy pomysł, żeby rozbić linię kosmetyków dopasowaną w jakiś sposób pod znak zodiaku, choć czy to się przekłada na konkretne typy urody, mam spore wątpliwości. Z Makeup Revolution mam obecnie tylko czekoladkę karmelową i jestem z niej zadowolona, więc może i w tym zestawie znajdę coś dla siebie.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Lubię produkty Bell, choć póki co raczej sięgałam po produkty do twarzy, podkłady i pudry. Na obecnie trwającej promocji w Rossmannie, wiele nie kupiłam, ale 2 nowości od nich przyniosłam do domu. Więc ogromnie ucieszyła mała czarna torebka, skrywająca zaskakująco dużo produktów.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

I ostatni prezent, od Galerii 55, który chyba wywołał najwięcej zamieszania podczas rozdawania. 

Prezenty ze spotkania blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Spotkanie zorganizowały:

Uczestniczki spotkania:
Karolina pasjekaroliny.pl
Paulina cienistosc.pl
TOP