środa, 12 kwietnia 2017

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Jaka ze mnie profesjonalna blogerka świadczy udział zdjęć własnych w tym wpisie. Cieszyłam się na spotkanie, załatwiłam opiekę dla syna, wyszłam z zapasem ... no i jak to u mnie, autobus miał dużą obsuwę. Ale dotarłam do Gorąco Polecam Nowakowski Gdynia punkt 11:00, choć Kasia już na wejście mnie podsumowała, minuta po. No i co z tej mojej całej punktualności, którą tak sobie cenię?


Gorąco Polecam Nowakowski Gdynia

Cichutko zajęłam ostatnie wolne miejsce, oczywiście wszystkie dziewczyny dotarły dużo wcześniej. Na moje szczęście, okazało się, że plan spotkania uległ zmianie, 2 panie nas wystawiły, więc spokojnie mogłam zamówić kawę. Karmelowe cappuccino na mleku sojowym, w końcu gdzieś na mieście to mleko sojowe mi smakowało, oczywiście nie spytałam, jakiego używają. Dzięki czemu mam powód, żeby do nich wrócić, jakbym go potrzebowała po wypiciu tak dobrej kawy. Oczywiście ploty już trwały, bez spiny, każdy z każdym, przez całą długość stołu. Lokal był cały nasz, a harmider był, jakby kibice przed meczem go opanowali. Kto jechał z fanami piłki nożnej SKM-ką ten wie o czym piszę.

Gorąco Polecam Nowakowski Gdynia.

Dziękuję za użyczenie zdjęć Monice.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Spotkanie zorganizowały:
Kochane wielkie dzięki, spotkanie pierwsza klasa, jestem czepialska, ale dałam sobie ponad tydzień, na znalezienie szpileczki ... i nic. Nie będę przesadnie słodzić, ale mam nadzieję, że takich spotkań będzie więcej. Oczywiście, o ile mnie na nie wpuścicie.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Po chwili pojawiła się Pani Adrianna z firmy Oceanic, co za nogi, nie zanudzała nas wyuczonymi regułkami, nie było wykładu, była rozmowa. Idealnie wpasowała się w klimat, dzięki czemu chętniej mi się jej słuchało. Studia zaliczyłam, umiem radzić sobie z bełkotem, obietnice producenta też jestem wstanie przeczytać, chyba nawet ze zrozumieniem. Doceniam traktowanie konsumenta, jak czlowieka. Nie byłabym sobą, gdybym nie wyłapała czegoś dla siebie. Więc szybko zrobiłam zdjęcia produktów do kupienia, ku pamięci.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Uczestniczki spotkania:
Karolina pasjekaroliny.pl
Paulina cienistosc.pl

Gorąco Polecam Nowakowski Gdynia.

Dziękuję za użyczenie zdjęć Paulinie.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Reszta spotkania wymagała rozruszania, więc już raczej na stojąco prowadziliśmy rozmowy. Co też pozwoliło się trochę przemieszać. Niestety ciągle czuję niedosyt, nie z każdą uczestniczką udało mi się zamienić konkretniejsze zdanie, wiele tematów zostało nie dokończonych, a tak wiele interesujących zostało poruszonych. 

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Dzień wcześniej, organizatorki uraczyły nas dowcipem na Prima Aprilis. Żebyście widziałby moją zaspaną minę z rana, jak czytałam listę giftów podczas smażenia naleśników. O liście i o tym z czym rzeczywiście wyszłam ze spotkania, już niedługo.

Spotkanie blogerek w Gdyni 02.04.2017.

Chodzicie na takie spotkania? Znacie dziewczyny? Jeśli przez jakiś przypadek jeszcze nie, będzie mi miło jak do nich zajrzyjcie. Może klimaty dziewczyn z Pomorza i Wam przypadną do gustu.
TOP