środa, 10 maja 2017

3 produkty - maska w płacie - Dermo Pharma, Shiawasedo, Yunifang

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

Uwielbiam maski w płacie, wiem, że inne formy wychodzą taniej. Ale ja jeszcze nie trafiłam na maski, które dają mojej wiecznie rozdrażnionej skórze większy komfort i to od razu, a efekt jest odczuwalny również dzień później. Przy regularnym stosowaniu mogę pominąć dodatkowego kopa, jakiego daje mi serum. 


3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

Dermo Pharma - Maska/kompres 4D. Gruby, słabo nawilżony płat, słabo przylegający do twarzy. Na mojej twarzy wydawała się mała, więc te z Was, które nie lubią za dużych masek będą zadowolone. Od początku nie dawała komfortu nawilżenia, po 5 minutach skóra zaczęłam mnie swędzieć zwłaszcza na granicy maski. Przetrzymałam ją jeszcze chwilę, niestety uczucie swędzenia utrzymywało się jeszcze jakiś czas po jej zdjęciu. Niestety komfortu nawilżenia i dotlenienia nie doświadczyłam, nawet po tym jak przetarłam maska twarz. Minimum, esencji, które było na twarzy wchłonęło się, zostawiając lekko lepką warstwę. W obawie przed nieprzyjemnymi niespodziankami, umyłam po niej twarz i nałożyłam standardową pielęgnację, przy takiej procedurze nic nowego nie wyrzuciło mi na twarzy. Nie kupię ponownie. Jedna z gorszych masek jakie miałam. 

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

Shiawasedo - Face mask 3D. Płat jest zabawnie zgrzany po środku, na początku się dziwiłam, ale w sumie dzięki temu dobrze przylega do twarzy. Nie ma dodatkowych warstw, jest dosyć gruby i dobrze nasączony, ale nic z niego nie ścieka, esencji w opakowaniu też nie zostaje za wiele. Kształt ma specyficzny, długi, myślałam, że mam wysokie czoło, ale nachodzi mi na włosy, za to jest węższy niż przeciętne maski i nie dochodzi mi do uszu. Za to ma dodatkowe wypustki na dole, które można podwinąć, żeby maska dobrze ułożyła się też po brodą. Komfortowa, długo jest wilgotna. Nie uczula, nie podrażnia, nie zapycha. Wywołała delikatne mrowienie skóry pod szczęką, ale przez 2 noce przed nałożeniem używałam kwasów, a bezpośrednio przed nałożeniem zrobiłam peeling mechaniczny. Przy mojej skórze wrażliwej to zaskakujący rezultat. Po zdjęciu maski przetarłam całą twarz resztką esencji, razem z okolicą oczu, zero protestów. Przyjemne zaskoczenie, kupiłam maskę w promocji 1+1, darmowa przesyłka, śledzenie przesyłki na każdym etapie, a po tygodniu firma spytała się, jak mi się maski sprawdziły. Z takiej perspektywy cena 35 zł nie wydaje się szczególnie wygórowana, czy się mylę?

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

Yunifang - Aqua. Cieniutki, bardzo mocno nasączony płat, bez dodatkowych warstw, świetnie przylegający do skóry, spokojnie mogę w niej klepać na kompie. Nacięłam trochę otwory na oczy. Na początku zapach był dosyć intensywny, na szczęście momentalnie przestałam go czuć. Komfortowe nawilżenie od nałożenia, o dziwo nie chłodzi mnie przesadnie. Kilka z nich rozdałam. Dziewczyny jak się spisała? Nie uczuliła, nie podrażniła, nie zapchała. Po pół godziny nadal była cudownie wilgotna, niestety już musiałam się ogarniać, przetarłam twarz płatem, pod oczami również, dałam jej chwilę i nałożyłam makijaż. Tak dobrze przygotowanej pod tapetę skóry jeszcze nie miałam i to uczucie utrzymywało się, aż do demakijażu. Jedna z najlepszych maseczek jakie miałam, żałuje, że tylko 1 sobie zostawiłam. Trzeba zamówić kolejny zestaw.


3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

3 produkty, czyli mini recenzje, dziś maski w płacie z Dermo Pharma, Shiawasedo oraz Yunifang.

Podsumowując: Yunifang nie zawodzi, świetna pod każdym względem, wrócę do niej. Shiawasedo fajna, dostępna u nas on-line maska, w promocji 1+1 zdecydowanie warta uwagi. Niestety Dermo Pharma odpada, spory dyskomfort, szkoda, że jest najłatwiej dostępna z tej 3.

Jaka maska w płacie skradła Wasze serce?


3 produkty:
- serum do twarzy - Pat&Rub, It's skin, Alterra
- pielęgnacja okolicy oka - Pat&Rub, La Roche Posay, Alterra
- krem pod oczy - Kiehl's, Nuxe, Bandi
- krem pod oczy - Kiehl's, Tołpa, Ziaja
- tonik - Bandi, Evree, Purles
- tonik - Vianek, Your Natural Side, Ziaja
- płatki pod oczy - Efektima, L'biotica, Yunifang
- maska w płacie - Bielenda, The Creme Shop, EyeMed
- maska w płacie - Conny, Skin79, Yunifang
- maska w płacie - Conny, Timeless Truth, Too Cool for School
- maska oczyszczająca - Make Me Bio, Meiking, Sephora
- maseczka - Dermaglin
- maska w kremie - Ava, Bandi, Tony Moly
- peeling do ciała - Fresh&Natural, Perfecta, Farmona
- peeling do ciała - Organique, Perfecta, Bandi
- peeling do ciała - Delawell, Organique, Victoria's Secret
- peeling do twarzy - Bandi, Be Organic, Lirene
- pielęgnacja stóp - Compeed, Gehwol, Beauty Bird
- woda termalna - Caudalie, La Roche-Posay, Uriage
TOP