poniedziałek, 1 maja 2017

Dermo Future - Kuracja odmładzająca z biotyną

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

Kurację dostałam na spotkaniu blogerek w Gdyni. Byłam jej bardzo ciekawa, mam ich masażer do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust, bardzo go lubię, pomógł mi w kilku wpadkach pielęgnacyjnych, ale kosmetyków jeszcze nie miałam.

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

Producent na swojej stronie napisał: "KURACJA ODMŁADZAJĄCA Z BIOTYNĄ (WITAMINA H) 100% SKUTECZNOŚCI BIOTYNY (WITAMINY H) Główny składnik preparatu – biotyna (znana jako witamina B7 lub witamina H) – bierze udział w metabolizmie białek i tłuszczy. Ma istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek, głównie stymuluje metabolizm komórek twarzy, szyi, dekoltu, grzbietów dłoni. Dzięki tej funkcji zwiększa biodostępność innych substancji aktywnych dostarczanych w głąb skóry oraz spowalnia proces starzenia się skóry, przywracając jej naturalny blask. DZIAŁANIE KURACJI: regeneruje skórę poprawia gęstość zwiększa elastyczność stymuluje procesy naprawcze chroni przed nadmierną utratą wody odnawia naskórek regeneruje podrażnienia Wygodna aplikacja pozwala na dokładny masaż twarzy, który skutecznie przyspieszy wchłanianie olejku i pozostawia skórę nawilżoną i elastyczną w dotyku, a następnie nałożyć krem. Produkt przebadany dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry."

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

INCI: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Glycerol Triisostearate, Glyceryl Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Ceteareth-20, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, D-Panthenol, Parfum, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Biotin, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

Obietnice są zachęcające, komu nie jest potrzebna regeneracja, nawilżenie, poprawa elastyczności, ręka w górę. Mi jest potrzebna i na to stawiam od dłuższego czasu w pielęgnacji, jeśli jeszcze ma pomagać łagodzić podrażnienia, tym lepiej dla mojej wrażliwej skóry. A jak moja skóra zareagowała na tą kurację? Spokojnie. Ładnie pachnie, jakoś tak mlecznie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Konsystencja jest ciekawa, bo to lekko zagęszczony, biały płyn, więc rozprowadza się bez najmniejszych problemów. Od pierwszego użycia nakładałam też odrobinę pod oczy, nic mnie nie podrażniło, nie uczuliło i nie zapchało. Lekka konsystencja szybko się wchłania, ale nie całkowicie, nie ważne jak długo była na twarzy, zawsze czuć było lepkość. Świetnie spisuje się pod makijaż, nawet przy typowym podkładzie matującym, nie wpływała na trwałość, a dawała długotrwały komfort dla skóry. Nic się nie ważyło i nie rolowało, nie trafiłam na kolorówkę, z którą by się nie dogadywała, a właśnie testuję 3 podkłady i kilka pudrów. 

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

Nakładałam ją też samodzielnie, niestety to nie jest dobry pomysł dla mojej skóry, z czasem wytraca właściwości ochronne i skóra domaga się kolejnej porcji pielęgnacji. Producent również sugeruje, żeby użyć kremu. Więc po demakijażu, używam toniku, delikatnie masuję twarz większą ilością tego produktu, zostawiam na chwilę, w końcu musiałam mieć pewność, że coś mi daje. Skóra jest momentalnie nawilżona, co czuć zwłaszcza pod oczami, ujędrniona, dosłownie czuć, że się zbiera w sobie, choć bez ściągnięcia. Po chwili nakładam jeszcze serum lub tylko krem. Różnica w jakości skóry rano z i bez niego jest zauważalna. Większość obietnic producenta zostaje spełniona. Mam tylko jedno ale ... łagodzenie podrażnień nie jest dla mnie wystarczające, łagodzi, ale w małym zakresie i na trudniejsze dni mojej skóry cięższa artyleria jest wymagana.

Cena w sieci to mniej więcej 25-30 zł za 20 ml. Mi starczył na 3 tygodnie codziennego używania, choć zdarzały mi się dni kiedy nakładałam ją 2 razy dziennie. Ale trzeba brać pod uwagę, że do oszczędnych nie należę i szybko kończę produkty, powierzchnię do smarowania też mam sporą. Więc Tobie spokojnie starczy na 2-3 razy taki czas.

Kuracja odmładzająca z biotyną z Dermo Future.

Podsumowując: bardzo fajny produkt, robi co ma robić, różnica jest zauważalna. Nie robi krzywdy, nadaje się samodzielnie pod makijaż na dzień lub na wieczór pod krem. Chętnie do niej wrócę i sięgnę po rodzeństwo, bo w ofercie mają jeszcze: Kurację uszczelniającą naczynka z witaminą K oraz Kurację rewitalizującą z witaminą A. Ceny przeciętnie poniżej 30 zł po kieszeni raczej szczególnie nie uderzą.
TOP