środa, 31 maja 2017

Dermo Future Precision - Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K

Dermo Future Precision, kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K.

Jakiś miesiąc temu pisałam o kuracji odmładzającej z biotyną, z której byłam zadowolona. Teraz nadszedł czas na jej siostrę uszczelniająca naczynka. Czy sprosta moim potrzebom i oczekiwaniom? 

Dermo Future Precision, kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K.

Ciagle się opieram przed określaniem swojej skóry, jako naczynkowej. Bo w końcu czy mi więcej problemów potrzeba? Mam skórę mieszaną, wrażliwą i trądzikową, a jednoczenie jestem po 30-ce. Moja strefa T świeci się niemiłosiernie i rozpuszcza wszelkie podkłady jakie na nią nałożę, zwłaszcza w okolicy nosa. Nie ma dnia, żeby mi coś nie wyskoczyło lub żebym nie zmagała się skórą po niedoskonałości, choć to już nie jest ten sam poziom problemu co kiedyś. Więc powinnam porządnie oczyszczać i złuszczać skórę na codzień. A tu jeszcze dochodzą cechy skóry wrażliwej, naczynkowej, nadrektywnej. Notorycznie poszukuję produktów łagodzących, najlepiej na każdym etapie od oczyszczania po pielęgnację, niestety większość z tych produktów przeznaczona jest dla skóry suchej i mnie zapycha. Jak moja kapryśna skóra zareagowała na tą kurację?

Dermo Future Precision, kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K.

Kuracja nie zapchała mi skóry, nie podrażniła skóry, ani oczu, bo pod oczy rownież ją nakładałam. Ogólnie nie zrobiła mi nic złego. Za to od pierwszej aplikacji momentalnie łagodzi podrażnienia, co więcej długofalowo sprawia, że skóra jest mniej reaktywna. Muszę przyznać, że byłam w szoku, przed kuracją nie mogłam używać płynu micelarnego z BeBeauty, podrażniał mi skórę, pod koniec opakowania kuracji mogłam go spokojnie używać, bez szczególnego dyskomfortu. Jeszcze się z taką reakcją mojej skóry nie spotkałam, oczywiście im lepiej dobrana pielęgnacja, tym lepiej moja skóra znosi różne zabiegi, ale żeby jej kondycja poprawiła się w ciągu niecałych 3 tygodni? Zaskakujące. Nakładałam ją codziennie wieczorem po toniku. Ładnie pachnie, szybko się rozprowadza, pokrywa skórę równa warstwa i nie ma sensu dokładać, bo nadmiar będzie się rolować. Nadaje się do delikatnego masażu. Kilka razy nałożyłam na nią krem, ale było to zupełnie zbędne, bo nie dawało mi to dodatkowych korzyści. Film jaki zostawiała był wystarczający, żebym nie obudziła się z rozdrażnioną i wymagająca natychmiastowego łagodzenia skórą. Niestety nie umiem się odnieść do wizualnego aspektu naczynek krwionośnych, u mnie one jeszcze nie są szczególnie widoczne. 

Dermo Future Precision, kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K.

Podsumowując: bardzo fajna kuracja dla osób poszukujących ukojenia dla swojej skóry. Nie robi mi krzywdy, a rezultaty są szybko odczuwalne. Nie jest to produkt uniwersalny, raczej nie przyniesie korzyści wszystkim rodzajom skóry. Za to posiadaczki cery naczynkowej powinny się nim zainteresować. Cała reszta bardziej skorzysta na kuracji odmładzającej z biotyną. Kolejny raz jestem zadowolona z produktu Dermo Future, chętnie do niego wrócę oraz sięgnę po inne. Obecnie na otwarcie czeka Intensywna kuracja z nanopeptydami i komórkami macierzystymi, choć trochę obawiam się mezorollera i gdzie tu logika, skoro to właśnie przez niego się na nią zdecydowałam?

Znacie produkty Dermo Future? Co o nich myślicie? Są tu jakieś posiadaczki cery naczynkowej? Jak sobie radzicie z jej łagodzeniem?

P.S. Chciałabym zrobić trochę porządku. Mam wrażenie, że wiele z Was mi umyka, np. obserwuję na Instagramie, ale na konto na Facebooku nie zaglądam. Wrzucicie mi linki do siebie? Blog, Instagram, Facebook?
TOP