poniedziałek, 19 czerwca 2017

Dermo Future - Pulsacyjny masażer do twarzy

PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM od Dermo Future Technology.

Bardzo długo miałam na niego ochotę, ale ja mam specyficzne podejście do takich produktów. Na początku zachłyśnięcie nowością, która potem ląduje coraz dalej poza zasięgiem ręki i po prostu o nim zapominam. Czy był warty tego mojego chciejstwa?




PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM od Dermo Future Technology.

PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM


"Pulsacyjny masażer do twarzy z głowicą w 99,9% wzbogaconą 24-karatowym złotem, w kształcie litery T, ma szerokie zastosowanie odmładzające; głównie przeciwdziała starzeniu się skóry. Służy do stymulacji i masażu mięśni twarzy, wspomaga podtrzymanie owalu twarzy. Eliminuje zmarszczki wokół oczu, ust, podbródka, jak i szyi, poprawia kontur twarzy!

Wystarczą zaledwie 2-3 minuty dziennie, by osiągnąć takie zaskakujące rezultaty!
Naturalna struktura komórek ciała może być naruszona poprzez złe ciśnienie krwi, jak również starzenie się skóry, co jest głównym powodem jej opadania i zwiotczenia.
Głowica pokryta 24-karatowym złotem uwalnia w czasie masażu czyste jony złota, które stymulują produkcję kolagenu w skórze, wygładzającego głębokie zmarszczki, oraz pobudzają mięśnie, ujędrniają i naprężają skórę. Podobnie jak fale jonów złota naturalnie występujące w organizmie, tak samo złote jony w urządzeniu działają na regulację i równowagę bioelektryczną, wspomagają metabolizm i regenerację komórek.
Regularny, codzienny 2-3-minutowy masaż zmniejsza zmarszczki wokół oczu, ust, czoła i brody, błyskawicznie zmienia kształt konturu twarzy!
Najbardziej zintensyfikowane działanie masażer wykazuje podczas używania rano i wieczorem.
6,5 tys. wibracji na minutę poprawia ukrwienie skóry.
Regularne stosowanie sprawia, że skóra jest zwarta i elastyczna, a zmarszczki wygładzone.
Podnosi owal twarzy.
Przyspiesza krążenie krwi.
Dotlenia skórę.
Zwiększa elastyczność skóry.
Stosowany z serum wprowadza substancje aktywne w głąb skóry." Tyle producent.


PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM od Dermo Future Technology.

Zaskakująco ciężkie urządzenie, uwaga wymaga baterii, 1 klasyczny paluszek, który nie jest dołączony do opakowania. Jako mama 3 latka mam ich zapas, ale wiem, że nie zawsze tak było, więc od razu zaznaczam. Nie lubię go używać samodzielnie, ciągnie skórę, może za mocno naciskam. Zdecydowanie wolę, robić sobie masaż na serum, które lepiej się wchłania i lepiej działa, a poślizg gwarantuje większy komfort dla skóry. Wibracja jest wyczuwalna, dla okolicy oka może nawet za bardzo.  Przy pierwszym podejściu miałam wrażenie, że się odrobinę rozgrzewa, ale kolejne użycia nawet dużo dłuższe niż zalecane, tego nie potwierdziły. Pod oczami nie jest super komfortowy, więc raczej tą okolicę omijam, ale najeżdżam odrobinę na dolną część moich worków. Mam spore problemy z workami pod oczami, są takie dni ... mam wrażenie, że płyn, który mi się tam zbiera w nadmiarze, zaraz się wyleje. Wtedy momentalnie przypominam sobie, gdzie położyłam masażer. Po prysznicu nakładam tonik, krem pod oczy i na twarz, robię sobie kawę, włączam YouTube, robię masaż, delikatne ruchy odprowadzające to co mi się nazbierało od środka twarzy na zewnątrz. Gwarantuje skuteczność, opuchlizna spod oczu i z twarzy znika. Samo urządzenie jest chłodne, więc daje komfort już na początku, ale na koniec dosłownie czuć, jakby nam co najmniej 1kg uciekł z twarzy. Czy muszę mówić, że makijaż po takim poranku trzyma się lepiej, ogólnie wyglądamy lepiej, niezależnie od tego jak ciężka noc była? Niestety najczęściej czas na jego używanie mam dopiero wieczorem. Ale lubię ten moment, kiedy już prawie nic nie muszę i mogę ściągnąć trochę stresu dnia codziennego z twarzy. Działa na mnie zdecydowanie odprężająco, przyspiesza wchłanianie tego co pod spodem, więc często jeszcze wykorzystuję okazję i nakładam dodatkową warstwę. Moja skóra na tym korzysta.

PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM od Dermo Future Technology.

Jego cena to 150,50 zł na stronie Tenex24. Zacznę od tego, jak to każdy gadżet jest zbędny, można się bez niego obejść, nie musisz już się zrywać i po niego gonić, nie musisz zastanawiać się czy mój budżet do zniesie, ale ...
skóra jest po jego użyciu rzeczywiście bardziej elastyczna, jędrna, napięta w dobrym znaczeniu tego słowa, czyli owal twarzy rzeczywiście jest podniesiony Co do zmarszczek standardowo odnosić się nie będę. Przyśpiesza krążenie krwi, więc i dotlenia skórę. Ja go uwielbiam za to, że pomaga mi pozbyć opuchlizny, nadmiaru wody, widocznego na twarzy. Choćby tylko z tego ostatniego powodu stwierdzam, że warto go mieć pod ręką.

PULSACYJNY MASAŻER DO TWARZY Z GŁOWICĄ WZBOGACONĄ 24-KARATOWYM ZŁOTEM od Dermo Future Technology.

Słyszałyście o nim? Macie ochotę? Posiadacie? Co o nim myślicie?
TOP