środa, 7 czerwca 2017

Nature Moi

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Takie cudowności przyszły do mnie ostatnio, w ramach wygranej u Kaczki z piekła rodem od EkoDrogerii. Ogromnie dziękuję. Nie często biorę udział w rozdaniach/konkursach, a to mnie produkty  nie interesują, taaa wybredna jestem, a to za dużo warunków do spełnienia, czasami nawet nie wiem co autor ode mnie chce. A czasami nie mam czasu, żeby przysiąść spokojnie przy kompie, żeby warunki spełnić. Nie biorę udziału w rozdaniach na blogach, których nie obserwuję na bieżąco, bo nawet jak wygram to się o tym nie dowiem, a w zapisywanie dat i nękanie organizatora o wyniki, to dla mnie lekka przesada.


Więc wyniki u Kaczki zobaczyłam szybko podczas wieczornego przeglądu facebooka. Taaak, jak już obserwuję to zazwyczaj na wszystkich kanałach. Jeśli do Ciebie zaglądam często na bloga, a facebooka lub instagrama nie dodałam do obserwowanych, daj znać, nadrobię. Co do paczki to muszę przyznać, że byłam w szoku jak szybko do mnie dotarła. 18 podałam dane adresowe do wysyłki, a 22 paczka była u mnie. Jestem pod wrażeniem sprawności działania EkoDrogerii. Szkoda tylko, że strona tak mocno im się rozjeżdża

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Szampon do Włosów Cienkich i Pozbawionych Objętości z Miodem i Proteinami Ryżowymi 

"Szampon przeznaczony do włosów pozbawionych objętości, cienkich i przyklapniętych. Jego formuła unosząca włosy u nasady sprawia, że stają się lekkie, miękkie i puszyste, ale nie przesuszone. Włosy lśnią, są wzmocnione, zdrowe od cebulek po końcówki. Proteiny ryżowe sprawiają, że włosy lepiej się układają i lepiej wyglądają, miód nawilża je i odżywia. Objętość staje się faktem i nie znika po pierwszym czesaniu, gdyż włosy naprawdę są uniesione i odświeżone. Dodatkowym atutem jest świeży zapach szamponu, który utrzymuje się na włosach jeszcze długo po ich umyciu. Po zastosowaniu szamponu, warto jako uzupełnienie użyć również odżywki z tej samej serii Nature Moi, a od czasu do czasu również głęboko regenerującej maski."

INCI: AQUA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE, GLYCERIN, PARFUM, SODIUM BENZOATE, ACRYLATES/ C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, GLYCOL DISTEARATE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SALICYLIC ACID. SODIUM HYDROXIDE, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISSUCINATE, CITRIC ACID, ORYZA SATIVA EXTRACT, MEL EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, ALPHA ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL, METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL

Używałam około dwóch tygodni, delikatny zapach, przyzwoita konsystencja, włosy nie są sianowate, ale ... coś zaczęło mi się dziać ze skórą głowy. Uznałam, że może odżywka do skóry głowy mi zaczęła szkodzić pod koniec opakowania. Ale go nie odstawiłam tak szybko, jeszcze musiałam się pomęczyć. Od 2 dni używam innego szamponu i już mnie głowa przestała swędzieć. Co prawda obstawiam, że najbardziej do tego mojego nieszczęścia przyczynił się kolejny produkt. Na razie zastanawiam się, czy odstawić na dłużej i wrócić, czy przekazać dalej.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Odżywka do Włosów Cienkich i Pozbawionych Objętości z Miodem i Proteinami Ryżowymi

"Odżywka przeznaczona jest do stosowania do włosów pozbawionych objętości, cienkich i przyklapniętych. Ułatwia ich rozczesywanie bez obciążania ich silikonami. Włosy lśnią, są wzmocnione, zdrowe od cebulek po końcówki. Proteiny ryżowe sprawiają, że włosy lepiej się układają i lepiej wyglądają, miód nawilża je i odżywia. Objętość staje się faktem i nie znika po pierwszym czesaniu, gdyż włosy naprawdę są uniesione i odświeżone. Lekka konsystencja odżywki sprawia, że nie powoduje ona obciążania i przyklapnięcia włosów, a przy tym odżywia je i nawilża. Dodatkowym atutem jest świeży zapach produktu, który utrzymuje sią na włosach jeszcze długo po ich umyciu. W celu uzupełnienia działania odżywki warto najpierw umyć włosy szamponem z tej samej serii Nature Moi."

INCI: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, DISTEAROYLETHYL DIMONIUM CHLORIDE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, BENZYL ALCOHOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, PARUM, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, CITRIC ACID, ORYZA SATIVA EXTRACT, MEL EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE LINALOOL

Fajna lekka konsystencja, delikatny zapach, pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, odżywiała delikatnie, ale nie obciążała. Wydawało mi się, że trafiła mi się świetna odżywka na co dzień. Niestety po tygodniu, tak dokumentnie mnie zapchała, że nawet peelingi nie dawały rady, żeby oczyścić moją skórę głowy. Odstawiłam, bomby ropne zniknęły, już tylko strupki mi zostały. Zdecydowanie nie dla mnie produkt, nie dam mu kolejnej szansy.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Odżywczy Żel pod Prysznic Prowansalska FIGA

"Poczuj pod prysznicem prawdziwą słodycz dojrzewającej w prowansalskim słońcu figi. Daj się rozpieścić urzekająco słodkim owocowym aromatem. Dlaczego kąpiel ma być nudną, rutynową czynnością? Z odżywczym figowym żelem pod prysznic Nature Moi nie ma miejsca na nudę. Codziennie delektujesz się cudownym aromatem przywodzącym na myśl wakacje i podróże, a dodatkowo dbasz o skórę. Łagodna formuła myjąca z delikatną pianą pomogą zmyć wszelkie zanieczyszczenia, jednocześnie chroniąc skórę przed szkodliwym działaniem substancji chemicznych. Połączenie cudownego zapachu i bezpieczeństwa stosowania z pewnością przypadnie do gustu całej rodzinie."

INCI: AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, GLYCOR DISTEARATE, SALICYLIC ACID, POLYQUATERNIUM-10, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, SODIUM HYDROXIDE, FICUS CARICA FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE

Jeszcze nawet nie wąchałam, ale ostatnio mam zdecydowany problem z żelami pod prysznic. Pootwierałam wszystkie, mam zatrzęsienie na wannie, a wykończyć przez to miniaturki nie mogę. Więc poczeka jeszcze trochę.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Nature Moi, wygrana w konkursie Kaczki z piekła rodem, otrzymana od EkoDrogeria.

Znacie tą firmę? Jakie są Wasze z nią doświadczenia? Czy tylko ja miałam pecha wybierając taką wersję?

Jakie jest Wasze podejście do rozdań i konkursów?
TOP