poniedziałek, 24 lipca 2017

CosNature - Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim

Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim z CosNature.

Firmę kojarzę już od dłuższego czasu, już używałam kilku ich kosmetyków. Natomiast jakiś miesiąc temu nadarzyła się okazja na kolejne spotkanie, dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody, który na Facebooku ogłosił akcję Testuję z CosNature. 


Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim z CosNature.

Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim

"Krem o właściwościach łagodzących do skóry wrażliwej, zawiera ekstrakty z melisy i oczaru wirginijskiego, masło shea oraz witaminę E. Wspaniale pielęgnuje wrażliwą i delikatną skórę.
Koi i łagodzi, zmniejsza podrażnienia skóry jednocześnie ją odżywiając. Polecany do skóry szczególnie wrażliwej i delikatnej. Produkt przebadany dermatologicznie wolny od syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów." Tyle producent.

Skład:

AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, BUTYRO- SPERMUM PARKI BUTTER, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, GLYCERYL STEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, TOCOPHEROL, GLYCINE SOJA OIL, ALCOHOL, XANTHAN GUM, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, HAMAMELIS VIRGINIANA LEAF EXTRACT, PHYTIC ACID, MELISSA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL

Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim z CosNature.

Klasyczny biały krem o dobrej konsystencji, przyjemny, mało nachalny zapach. Rozprowadza się przyzwoicie, jak na krem naturalny, wystarczy odrobina, w miarę szybko się wchłania. Najlepsze jest jednak to, że nie czuć go na skórze, w przeciwieństwie do maseczek, które mnie tym potwornie irytują. Nie uczula, nie podrażnia, nie zapycha, skóra mnie nawet nie mrowi, więc zapewnienia co do skóry wrażliwej przynajmniej dla mnie zostały spełnione. W ciągu dnia nie czuję też rozdrażnienia skóry, czyli spełnia obietnice co do łagodzenia. Nawilżenie dobre. Natomiast z upływem dnia święcę się coraz bardziej, nawet jak zbiorę nadmiar sebum. Co jednak mocno mi nie przeszkadza w dni, bez makijażu. Niestety nie dogaduje się z moją skórą i minerałami, czyli świecę się szybko i mocno. Jednak, żeby być uczciwą, inne kremy też póki co mi się w tym temacie nie sprawdzają. Ale to wiecie, bo się skarżę na ten temat ostatnio. A dodatkowo pod hasłem skóra wrażliwa, najczęściej kryje się skóra sucha, a ja mam mieszaną, w strefie T tłustą.


Naturalny łagodzący krem do skóry wrażliwej z melisą i oczarem wirginijskim z CosNature.

Podsumowując:

Bardzo fajny krem dla wrażliwców, polubiłam się z nim. Wydajność ma ogromną, więc pewnie będzie ze mną długo. Na razie nie mam za bardzo na co narzekać. Przyzwoicie dostępny, niedrogi, naturalny.

Trafiłam też na jego recenzję u Zdrowo Naturalnie.

Produkty tej firmy są dostępne w Hebe, aptekach DOZ i Cefarm oraz wielu eko drogeriach internetowych, jak choćby BioBeauty.

Naturalne multiwitaminowe przeciwzmarszczkowe serum z rokitnikiem z  CosNature.

Na swoją kolej czeka jeszcze Naturalne multiwitaminowe przeciwzmarszczkowe serum z rokitnikiem.

Znacie tą firmę? Lubicie? Jakie produkty polecacie? A może jakieś produkty odradzacie?
TOP