poniedziałek, 17 lipca 2017

Dermo Future Precision - Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

Lubię nowości, lubię różne dziwne produkty, czasami mam obawy, ale ciekawość prawie zawsze zwycięża, zwłaszcza jeśli produkt nie zabije mojego budżetu. To nowość nie jest, od dawna o nim słyszę, tym bardziej, że jest kilka firm na rynku mających w swojej ofercie podobne zabiegi. Z kuracjami Dermo Future już miałam do czynienia, więc liczyłam, że podobnie jak one, tak kuracja z nanopeptydami nie zrobi mi krzywdy. A co się okazało?


Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

W skład zestawu wchodzą:

Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu 150ml:

Płyn o właściwościach łagodzących do mycia i demakijażu twarzy. Płyn micelarny jest to roztwór wodny zawierający cząsteczki wolnych kwasów tłuszczowych, które zgromadzone w dużej koncentracji tworzą sferyczne kształty zwane micelami. Micele estrów kwasów tłuszczowych doskonale wyłapują i pochłaniają brud i nadmiar sebum, dlatego jednym gestem usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż. Nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka. Łagodzi podrażnienia. Oczyszcza jak mydło, reaguje jak woda, neutralizuje jak tonik i nawilża jak mleczko. Nie wymaga spłukiwania .
Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na płatek kosmetyczny, zmywać twarz okrężnymi ruchami.

Żel łagodzący Aqua:

Żel łagodzący sprawia, że skóra staje się gładka i maksymalnie nawilżona, a podrażnienia znikają.
Krem zawiera ekstrakt z aloesu i nagietka, o działaniu łagodzącym i antyseptycznym.
Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na twarz, rozprowadzić okrężnymi ruchami, delikatnie masując.

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

Intensywna KURACJA DO TWARZY Z NANOPEPTYDAMI I KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI 20 ml:

Serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi o silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Rewitalizuje komórki skóry, pobudzając procesy regeneracji i odbudowy. Podnosi poziom nawilżenia. Odżywia skórę i wzmacnia jej funkcje metaboliczne. Redukuje zmarszczki i wpływa na większą sprężystość i jędrność skóry, napinając ją i ujędrniając. Produkt przeznaczony do cery dojrzałej, pozbawionej elastyczności, zwiotczałej.
Działanie:
• uelastycznia i napina skórę oraz zwiększa jej gęstość
• rewitalizuje komórki skóry
• nawilża i odżywia skórę
• zmniejsza głębokość zmarszczek
• intensyfikuje procesy regeneracji skóry
• wzmacnia funkcje metaboliczne skóry
Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na twarz, rozprowadzić okrężnymi ruchami, delikatnie masując. Używać do kuracji z mezorollerem.

Urządzenie MEZOROLLER:

Jest to urządzenie w kształcie ruchomego wałeczka z cienkimi mikroigłami, które służą do mikronakłuwania skóry. To najnowsza technologia, opracowana, aby zmusić skórę do samodzielnej, bardzo intensywnej odnowy i regeneracji poprzez naturalną indukcję kolagenu. Efektem działania mezorollera są mikrokanaliki w warstwie rogowej naskórka, które umożliwiają wniknięcie substancji aktywnych w głąb skóry. Skutkuje to widoczną redukcją zmarszczek oraz zapobiega powstawaniu nowych. W efekcie uzyskujemy długotrwałe wzmocnienie zarówno skóry właściwej, jak i naskórka.
Produkty do 4-etapowej mezoterapii z nanopeptydami i komórkami macierzystymi to zestaw profesjonalnych preparatów opartych na formule stosowanej w gabinetach kosmetycznych, umożliwiających przeprowadzenie zabiegu w domu. Dzięki zawartości cenionych składników aktywnych używanych w profesjonalnych zabiegach gabinetowych – nanopeptydów i komórek macierzystych spektakularne rezultaty widoczne są natychmiast, już po pierwszym zastosowaniu. WSKAZANIA: Cera odwodniona, sucha, wymagająca głębokiego nawilżenia i odżywienia, cera dojrzała, niedobory składników odżywczych związanych ze starzeniem się skóry i zmęczeniem. EFEKTY: natychmiastowy i długotrwały wzrost jędrności i nawilżenia skóry. Cera widocznie wygładzona, wypoczęta, zmarszczki i bruzdy zostają zredukowane.
Czas trwania zabiegu: Około 30 min.
Tyle producent. Cena zestawu to 149 zł.

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

Płyn micelarny oraz żel zostawiam sobie na później. Płyny micelarne mam obecnie 3 otwarte, niedługo małe zestawienie zrobię. A żel tak naprawdę nie był mi potrzebny, trzymałam go pod ręką, bo obawy co do rolkowania miałam spore, ale też chciałam zobaczyć, jak moja skóra zniesie zabieg bez niego. Zniosła, ufff, więc już wiecie, że dalej nie będzie tak źle. Krew się nie polała, więc ludzie o słabych nerwach mogą czytać dalej bez obawy o drastyczne opisy.

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

A teraz przechodząc do sedna, najpierw zaczęłam od samej kuracji, w końcu zanim zacznę się nakłuwać, warto by jednak sprawdzić choćby czy mnie nie zapcha. 3 dni używania i 3 dni przerwy, nic nowego nietypowego mi nie wyskoczyło. Co więcej skóra była fajnie napięta i przyjemna w dotyku, więc już sama kuracja działa. A więc przyszedł czas na mezoroller, opłukałam wodą, spryskałam Octaniseptem. Oczywiście twarz zmyłam micelem, a potem umyłam żelem oraz spryskałam tonikiem, taka moja codzienna rutyna. Narzędzie tortur w dłoń ... i ... nie będę ściemniać, że nic nie czuć i nie boli, czuć te igiełki, daje to delikatny dyskomfort, ale bez przesady. A co dobre z tego kłucia? Skoro czujesz, to nie dociskasz przesadnie, nie ma potrzeby wbijać się głęboko, rolkę wystarczy prowadzić delikatnie po powierzchni skóry. Nie będę udawać, już po pierwszym użyciu rozdrażniła moją wrażliwą skórę, ale nałożyłam serum i było lepiej, a po pewnym czasie zapomniałam, że cokolwiek robiłam. Rano nie było wysypu nieprzyjaciół, a skóra była w dobrej kondycji, jędrna i gładka. Po paru podejściach zmieniłam trochę sposób nakładania, najpierw rozprowadzałam kurację, potem rolkowałam, a na koniec wmasowywałam to co jeszcze się nie wchłonęło. Ta kolejność dużo bardziej przypadła mi do gustu, rozdrażnienie mojej skóry było mniejsze.

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

Muszę przyznać, że wszelkie obawy mnie opuściły, zwłaszcza, że zestawu używam dobrze ponad miesiąc, już wykańczam kurację. W tym czasie moja skóra trochę oberwała, raz przez poparzenie słoneczne, dwa przez anginę i antybiotyk. Zabieg nie wpłynął negatywnie na moją skórę twarzy, za to fajnie ją ujędrnił. Jednak jak się okazuje moja skóra jest za młoda, hurrra, w za dobrej kondycji, żebym mogła w pełni docenić efekty zabiegu. Będę sobie fundować ten zabieg pewnie raz do roku, w końcu młodsza już nie będę, ale na razie bardziej w ramach zapobiegania zwiotczeniu skóry. Jeśli macie mniej niż moje 33 lata, to chyba spokojnie możecie przełożyć ten wydatek na za jakiś czas. Natomiast jeśli szukacie prezentu dla mamy lub macie +10 w stosunku do moich cyferek, to może warto mocniej się nim zainteresować.

Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem z Dermo Future Precision.

Inne produkty Dermo Future, o których już pisałam:


TOP