poniedziałek, 10 lipca 2017

Equilibra - Aloesowe nawilżenie włosów i skóry głowy

Equilibra aloesowe nawilżenie, szampon i odżywka do włosów.

Pod koniec kwietnia Sklerotyczka podesłała mi informację, że Equilibra ogłosiła konkurs na najciekawszy blog, w którym nagrodą pocieszenia dla 30 blogów będzie zaproszenie do współpracy barterowej z marką. Pewnie już wiecie do czego zmierzam, udało mi się, a efekt widzicie na zdjęciach. Więc dziś będzie włosowo.


Equilibra aloesowe nawilżenie, szampon i odżywka do włosów.

Nawilżający szampon aloesowy

250 ml za 19,99 zł
"Nawilżający szampon aloesowy łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca jej równowagę. Nie podrażnia i nie wysusza. Odpowiednio wyselekcjonowane ekstrakty roślinne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy, które stają się lśniące, miękkie i odżywione. Szampon odznacza się wysoką zawartością aloesu (20%), który jest bogaty w polisacharydy. Aloes dba o właściwe nawilżenie i ochronę włosów i skóry głowy. Formułę szamponu wzbogacono o wyciąg z liści pokrzywy, który wspiera wzrost zdrowych włosów. W szamponie obecne są także proteiny pszeniczne, roślinne surfaktanty, ekstrakt z siemienia lnianego oraz gliceryna pochodzenia roślinnego. Produkt doskonały do stosowania przez całą rodzinę. Nadaje się do każdego rodzaju włosów." Tyle producent.

Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

Equilibra aloesowe nawilżenie, szampon i odżywka do włosów.

Lekki, bezbarwny żel o idealnej konsystencji, nie za płynny, nie za gęsty. Bardzo przyjemny, ale delikatny zapach. Dobrze myje, ale nie jest agresywny dla włosów, ani skóry głowy. Nie przesusza, nie obciąża włosów, nie przyspiesza przetłuszczania się skóry głowy, która i tak myję codziennie. Używam go koło 3 tygodni i nie mogę na niego narzekać. Co więcej moja mama wpadła do mnie na tydzień, od pierwszego użycia jest zachwycona i już zapowiedziała, że zabiera go ze sobą.

Skład nawilżającego szamponu aloesowego Equilibra.

Equilibra aloesowe nawilżenie, szampon i odżywka do włosów.

Nawilżająca odżywka aloesowa

200 ml za 21,99 zł
"Nawilżająca odżywka aloesowa sprawia, że włosy stają się odżywione, miękkie i lśniące. Po jej użyciu włosy się nie plączą, dzięki czemu łatwo je rozczesać. Odżywka sprawdzi się w przypadku każdego rodzaju włosów. Zawarte w niej naturalne składniki aktywne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy oraz przywracają równowagę skórze głowy. Aloes, który stanowi znaczną część składu odżywki (20%) dba o właściwe nawilżenie i ochronę. Wyciąg z pokrzywy wzmacnia włosy i wspomaga ich wzrost. W produkcie znajdziemy również substancje odżywcze z olejków roślinnych, ekstrakt z siemienia lnianego oraz glicerynę roślinną." Tyle producent.

Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

Equilibra aloesowe nawilżenie, szampon i odżywka do włosów.

Lekka, kremowa konsystencja, ale nie przelewa się przez palce. Przyjemny, delikatny zapach. Łatwo się rozprowadza i robi wrażenie, jakby moje włosy ją wciągały, bo po chwili wcale nie ma dużo do spłukiwania. Włosy po wysuszeniu są miękkie, gładkie, przyjemne w dotyku. Nie robi krzywdy mojej biednej skórze głowy, a wiecie, że często miewam z tym problem przy odżywkach. Mojej mamie odżywka również przypadła do gustu, nawet bardzo, zabiera ją ze sobą.

Skład nawilżającej odżywki aloesowej Equilibra.

Podsumowując

Bardzo fajny duet, który nie robi krzywdy skórze głowy. Moje wiecznie przesuszone włosy, chyba ostatnio w końcu dzięki nim osiągnęły równowagę. Długo szukałam produktów tak intensywnie nawilżających do moich cienkich, krótkich 3 piórek. Ale ... przecież wiecie, że u mnie zawsze jest jakieś ALE ... Po 2 tygodniach zauważyłam, że moje włosy zaczęły się mocniej kołtunić podczas mycia. Gdzieś wyczytałam, że może przesadziłam z nawilżeniem, czy to prawda? Rozdzieliłam zestaw, używałam szamponu z inną odżywką lub odżywki z innym szamponem przez tydzień. Wróciłam do zestawu i znowu cieszę się samymi dobrymi efektami, które opisywałam wcześniej. Ten zestaw zagości u mnie na dłużej, już wiem, że moje włosy go potrzebują, ale chyba w końcu zrozumiałam o czym piszą włosomaniaczki wspominając plan pielęgnacji.

Wiem, że sporo z Was już tych produktów używało, bądź używa? Jak się Wam sprawdzają?
TOP