środa, 30 sierpnia 2017

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

 Nowa kolekcja letnia Realac pojawiła się już w czerwcu. Niestety lato w Gdyni tego roku nie zachwycało, a przez mój dom przetoczyła się fala angin. Przez co niestety nie miałam okazji uczestniczyć w spotkaniu, które odbyło się pod koniec czerwca, prezentującym nową kolekcję. Nad czym ubolewam szczególnie ze względu na warsztaty, które odbywają się w ramach prezentacji.


Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Mimo, że nie udało mi się uczestniczyć w spotkaniu, dzięki uprzejmości firmy Realac, mam okazję zapoznać się z nową kolekcją. Co prawda paczucha do dotarła do mnie ze sporym opóźnieniem, bo dopiero w połowie sierpnia, ale mam nadzieję, że jeszcze chwilę będę mogła się nią cieszyć. W końcu lato na Pomorzu było słabe, ale może będzie długie.

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Co myślicie o tych kolorach? Jak się Wam podoba ta kolekcja? Neonowa? Po takie kolory sięgacie latem? Ja od razu zwróciłam uwagę na pojawienie się różu, którego zdecydowanie zabrakło mi w wiosennej kolekcji Realac. Z tego co widziałam w relacjach ze spotkania, róż królował wsród blogerek. Uwielbiam wszelkie róże na paznokciach, wcale bym się nie obraziła na całą ich paletę. 

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Lakiery dostałam jakieś 2 tygodnie temu, więc jeszcze nie miałam okazji, żeby porządnie się nimi pobawić. Póki co żółty jest na tapecie i muszę przyznać, że mocno poprawia mi humor, podczas ulewy za oknem, czy porannej podróży do pracy. Jak prezentuje się na paznokciach możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. 

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Nie mam problemów z utrzymywaniem się lakierów Realac na paznokciach. 2 tygodnie bez problemu, gdyby nie odrost i to, że mi się po prostu nudzą, spokojnie wytrzymałaby dłużej. #47 nie odbiega tu od reszty. Jedyne co mogę mu zarzucić to to, że słabo kryje i moje 4 cienkie warstwy to minimum. To nie jest nic niezwykłego przy takich kolorach, ale ... Natomiast malując na wzorniku widziałam, że im ciemniej tym lepiej. Ale jak będzie, zobaczę i podzielę się z Wami moimi wrażeniami, zapewne w pierwszej kolejności na Instagramie, choć i na Facebooku coraz aktywniej działam.

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Po żółtym przyszedł czas na zieleń, cudowny odcień, podbija opaleniznę, której na dłoniach prawie już nie mam. Cudowny kolor #71, zawsze takiej właśnie zieleni szukałam. Myślałam nad zdobieniem, ale podczas malowania uznałam, że ten kolor sam się broni, nie potrzeba wspomagaczy. A Wy co o nim myślicie?

Letnia kolekcja lakierów hybrydowych Realac.

Znacie produkty Realac? Miałyście już do czynienia z ich lakierami hybrydowymi? Po jakie firmy sięgacie najchętniej? Jakie są Wasze ulubione kolory na paznokciach? Zmieniają się w zależności od pory roku? Co najchętniej zobaczyłybyście na paznokciach jesienią?
TOP