środa, 6 września 2017

Be Glossy - Golden Box No 2

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Druga edycja "luksusowego" pudełka od Be Glossy, czyli Golden Box No 2. Stworzone dla kobiet chcących poznawać produkty z najwyższej półki. Jesteście ciekawe jak założenia mają się do zawartości?


Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

L'oreal Paris - Maska Czysta Glinka - Redukuje zaskórniki i zwęża pory

Na razie musi poczekać, przy tak intensywnym używaniu maseczek Lush, moja skóra już nie przyjmie kolejnego produktu oczyszczającego. Tej wersji jeszcze nie widziałam, więc zakładam, że to nowość. Miałam wersję pomarańczową - wygładzającą, całkiem fajna, ale za mocna była dla mojej wrażliwej skóry. Więc jestem ciekawa jak się z tą dogada. Cena 34,99 zł za 50 ml. Co myślicie o jej obecności wśród produktów z najwyższej półki?

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Guerlain - Mascara La Petite Robe Noire

Cena 144,00 zł za 10 ml. Muszę przyznać, że opakowanie mnie zmyliło, uznałam, że to jakaś większa próbka perfum. Zwłaszcza, że kartonik jest tandetny. Opakowanie samego tuszu to też zupełnie przeciętny plastik, gdyby nie logo, to uznałabym, że to jakaś tania, drogeryjna marka, warta maksymalnie 1/10 tej ceny. Niestety musi poczekać, obecnie używam jej poprzedniczki z 1 pudełka, Deborah Milano - Dream Look.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Stara Mydlarnia - Kula z kremem do kąpieli

Cena 17,00 zł za 155g. Tu nie będę narzekać, dla mnie kula jest zawsze na plus. Takiej jeszcze nie miałam, więc z tym większą przyjemnością się za nią zabrałam. Ładnie pachnie, delikatnie. Przyjemnie musuje, długo. Natłuszcza skórę. Nie musiałam po niej myć wanny, żeby nie zabić się następnego dnia pod prysznicem, a wiecie jak to bywa przed kawą. Bardzo przyjemna kula, warta, żeby mieć ją pod ręką po ciężkim dniu. A do tego idzie jesień, coś czuję, że będę korzystała z podobnych gagatków dużo częściej. 

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Verdeoasi - Krem do ciała Active Firming Cream

Mała miniaturka, którą momentalnie wrzuciłam mamie do torebki, do rąk jej się przyda. Zupełnie nie rozumiem po co pisać cenę pełnowymiarowego produktu, chyba tylko, żeby zrobić wrażenie. Co musiałby robić krem do ciała, żebyście wydały na niego 290,00 zł za 200 ml? Moje drogie napiszcie mi proszę czy Waszym zdaniem, miniaturka, też powinna być liczona do obiecanych 6 kosmetyków? W sumie, gdyby to był produkt do twarzy, może byłabym łaskawsza.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Orphica - Eyeliner w kredce - Edge

Cena 59,00 zł za 6g. Muszę przyznać, że z tego produktu akurat się ucieszyłam, nie miałam jeszcze nic od nich, a ostatnio chciałam kupić wysuwaną, brązową kredkę. Więc od razu zabrałam się za nią. Dosyć miękka, choć nie obraziłabym się jakby była bardziej miękka, ale może to tylko pierwsza warstwa, ładny intensywnie ciemnobrązowy, choć nie czarny kolor. Niestety w ciągu dnia ucieka mi trochę, ale na szczęście się nie odbija. Na razie nie jest źle, jak na te kilka aplikacji od zeszłego tygodnia. Nie zauważyłam też, żeby robiła krzywdę moim wrażliwym oczom.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Bandi - Peeling Gommage

49,00 zł za 50 ml. Jak ja bym się z tego peelingu ucieszyła, jakiś czas temu. Firmę Bandi znam i lubię, a to znaczy, że i w ten peeling już się jakiś czas temu zaopatrzyłam. Niestety ciągle leży w szufladzie, bo peeling Apis po prostu mi się nie chce skończyć. Ale zakładam, że na jesień już z nim ruszę. A skoro mam teraz 2 to uznałam, że podzielę się z inną blogerką, zgadniecie kogo wybrałam? Tym razem uznałam, że na siłę uszczęśliwię Anię z bloga Aneczka blog. Więc pewnie za jakiś czas pojawi się u nas obu recenzja tego gagatka, choć u mnie, coś czuję, że wyląduje w 3 produktach.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

Subskrypcja pudełka Be Glossy, wersja specjalna Golden Box, No 2.

119 zł za 1 pudełko niespodziankę to trochę dużo, przy pakiecie 2 pudełek cena spada do 99 zł. Ja zdecydowałam się na pakiet 4 pudełek z ceną 89 zł za 1 pudełko, to nadal dużo za niewiadomą. Pudełka mają przychodzić co kwartał i zawierać 6 produktów o wartości 250 zł. Cena dostawy jest już wliczona. Słyszałyście o tej edycji?

Wartość pudełka przekroczyła 300 zł i muszę przyznać, że szukając na szybko, nie znalazłam wielkich rozbieżności między cenami podanymi w informatorze, a cenami znalezionymi w sieci. Mimo wszystko jednak podoba mi się zawartość tego pudełka i niecierpliwie czekam na kolejne 2. Wracam jednak do pytania, które zadałam Wam przy poprzednim pudełku, czy można te produkty nazwać luksusowymi/ z najwyższej półki?

Jak Wam się podoba to pudełko? Jest warte swojej ceny? Kupiłybyście je znając zawartość?

Poprzednie pudełka Be Glossy - Golden Box:

Poprzednie pudełka Be Glossy:
TOP