środa, 15 listopada 2017

Hada Labo Tokyo

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Sporo szumu było wokół ich wejścia do Rossmanna. Część była zachwycona, część krzyczała, że składy nie są takie same jak w oryginale. A ja się tylko zastanawiałam, czy ich produkty są tego wszystkiego warte. Mam wrażenie, że kurz już opadł i w sumie dawno ich na blogach nie widziałam. To chyba dobry moment na zapoznanie się z nimi.


Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

3D Lifting Mask Shape Memory Gel - 3D maska liftingujaca na twarz i szyję 

Cena 49,99 zł za 50 ml. Przezroczysta galaretka-żel, ale ... co mnie zaskoczyło, po wsadzeniu w niego palucha dosłownie po paru sekundach wraca do poprzedniego stanu. Nie widać, że był macany. Mega zaskoczenie, miałam z tego frajdę jak małe dziecko, a chyba już ciężko jest jednak mnie czymś zaskoczyć. Przyznam się, ale za każdym razem męczyłam tym domowników.  

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Baaa nawet mojej mamie się to spodobało na tyle, że zwinęła mi ją na dłuższy czas. Bardzo jej odpowiadała pod każdym względem, więc już wiem, co jej kupię w najbliższym czasie.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

A co do moich wrażeń to zapach nie zachwyca, ale na szczęście jeśli nie wsadzać nosa do słoiczka to w sumie prawie go nie czuć. Trochę dziwnie rozprowadza się tą galaretkę na początku, po kilku ruchach jednak nie sprawia najmniejszego problemu. Jest wyczuwalna na twarzy, ale komfortowa. Mocno lepka, przez co jakoś mnie nie ciągnęło, żeby zostawiać ją na noc. Choć raz testowo tak zrobiłam i nic złego się po tym mojej skórze twarzy nie stało. 

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Pokochałam ją za konsystencję, polubiłam za działanie, bo działa fajnie. Nawilża, napina, ujędrnia, nawet ten owal twarzy jest rzeczywiście tak bardziej zebrany. Ani razu nie zrobiła mi krzywdy, nawet nie podrażniła. Dodatkowo skóra sucha 50+ też ją polubiła. Jednak nie wiem czy mnie zachwyciła tak, żebym chciała do niej już teraz wracać, może kiedyś, za to mamie kupię na pewno.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Lotion No. 3 Super Hydration - Silnie nawilżający lotion 

Cena 45,99 za 150 ml. To był mój pierwszy wybór, jak zobaczyłam nowości w Rossmannie. Lotion to ciągle coś z czym mam mało do czynienia. Przeźroczysta, lekko zżelowana ciecz, w dużym stopniu przypominała mi mojego ulubieńca, hydrożelowy tonik z Apis, choć jest dużo bardziej ślizga. Wystarczy odrobina, rozprowadza się cudownie. 

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Zapach jest najgorszy z tych produktów, ale przejścia, na szczęście mało wyczuwalny, jak już się go nałoży. Ja go używam zamiast toniku lub zaraz po toniku w zależności od poziomu rozdrażnienia, mojej skóry, bo łagodzi fajnie, ale nie idealnie. Zostawia lekko lepki film.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Poprawa nawilżenia skóry, jest zauważalna i odczuwalna, ale nie jest to tak duża różnica jak się spodziewałam i na co liczyłam. Fajny dodatek do pielęgnacji. Latem przy mojej mieszanej skórze, mogłam na nim skończyć pielęgnację, jeśli filtr nie był mi konieczny. Nadaje się pod makijaż. Nie zauważyłam, żeby robił mi cokolwiek złego, a nakładam go również pod oczy. Jednak nie zachwycił mnie na tyle, żebym miała ochotę do niego wracać, w najbliższym czasie.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Anti-Aging Facial Sheet Mask - Przeciwzmarszczkowa maska nawilżająca na tkaninie

Cena 12,99 zł za sztukę. Bardzo dobrze nasączony, dosyć gruby płat. Zapachu prawie nie czułam. Bardzo dobrze wycięta, super przylega do twarzy. Sama przyjemność po długim dniu. Po zdjęciu jeszcze wilgotnego płata, przetarłam nim twarz, łącznie z okolicą pod oczami. Nic złego mi się nie stało, skóra była cudownie nawilżona, jędrna, nie rozdrażniona. Przez kilka godzin po jej użyciu skóra twarzy była bardzo komfortowa i nie wymagała ode mnie dodatkowych zabiegów. Bardzo fajna maska. Producent poleca ją również do skóry wrażliwej i muszę się z nim zgodzić. Moja mama też taką dostała i bardzo jej się spodobała. Nie mogę się jedynie odnieść do jej podstawowej funkcji przeciwzmarszczkowej, bo i jak to sprawdzić, ale na dobrze nawilżonej skórze, rzeczywiście są mniej widoczne.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Moisturizing Facial Sheet Mask - Głęboko nawilżająca maska na tkaninie

Cena 12,99 zł za sztukę. Bardzo dobrze nasączony, dosyć gruby płat. Powinna być bezzapachowa, choć ja na początku czułam delikatnie alkohol, którego trzymając maskę na twarzy już nie wyczuwałam. Bardzo dobrze wycięta, super przylega do twarzy. Po dłuższym czasie delikatnie zaczęła mnie mrowić okolica brody. Po zdjęciu jeszcze wilgotnego płata, przetarłam nim twarz, łącznie z okolica pod oczami. Nic złego mi się nie stało, skóra była cudownie nawilżona, jędrna, nie rozdrażniona, mimo, że nałożyłam ją sobie podczas długiej gorącej kąpieli. Bardzo fajna maska. Producent poleca ją również do skóry wrażliwej i muszę się z nim zgodzić. Moja mama też taką dostała i bardzo jej się spodobała.

Hada Labo Tokyo, moje wrażenia na podstawie 4 produktów tej marki: 3D Lifting Mask Shape Memory Gel, Lotion No. 3 Super Hydration, Anti-Aging Facial Sheet Mask oraz Moisturizing Facial Sheet Mask.

Podsumowując:

Poprawne. Nie robią mi krzywdy, a skórę mam podatną na zapychanie i wrażliwą. Działają zauważalnie i odczuwalnie, ale nie zachwycają mocą tego działania. Fajne jako uzupełnienie pielęgnacji. Jednak ceny regularne są wysokie. Podczas promocji warto dać im szansę, ale ceny regularnej raczej bym zapłacić nie chciała. Choć Tobie do portfela zaglądać nie mam zamiaru. Sama najchętniej wrócę do maseczek na tkaninie. A dalsze testy produktów firmy, chwilowo mnie nie kuszą.

Miałyście? Co o ich produktach sądzicie? Lubicie? Omijacie?
TOP