poniedziałek, 22 maja 2017

Warsztaty z Realac 13.05.2017

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Hybrydy uwielbiam i robię od lat, tak często mówię, ale z rzeczywistym ich robieniem to ma niewiele wspólnego. Zazwyczaj wymaga to ode mnie czasu wolnego i zadzwonienia do salonu. Taaa od lat noszę hybrydy, ale zawsze wykonane przez "specjalistę", hmm na kilku mniejszych lub większych speców trafiłam przez ostatnie kilka lat. Muszę przyznać, że własny zestaw za mną chodził od jakiegoś czasu, ale jakoś tak ciągle nie mogłam trafić na odpowiedni motywator. Aż dostałam e-mail.




Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Dostałam zaproszenie do siedziby Euro Fashion na prezentację kolejki wiosna 2017. Sobota to dobry dzień dla pracującej mamy, wolne, a do tego będzie z kim pociechę zostawić. Tylko ten Pruszcz Gdański trochę daleko, a jeszcze autko odmówiło chęci do współpracy. Ale znalazło się miejsce u Basi w samochodzie, z Moniką i Justyną, ogromnie dziękuję. Tak więc na spokojnie i dużo przed czasem dotarłam na wyznaczone miejsce, jednak nie było to tak daleko, jak mi się wydawało. Grunt to się nie spóźniać.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Urocze miejsce dla palaczy. A skoro miałyśmy czas to było też grupowe selfie wrzucone na Instagram. Jak już nacieszyliśmy się piękna pogodą, to chyba pierwszy prawdziwie słoneczny, wiosenny dzień był w tym roku, zajrzałyśmy do środka. A tam ... szaleństwo około paznokciowe, jeszcze nie miałam okazji, być w sklepie, w którym jest dosłownie wszystko na co tylko mogłabym wpaść, żeby chcieć mieć w tym temacie. 

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

To tylko jeden z N regałów, oczopląsu można było dostać. Tyle chciałam, że nie wiedziałam, od czego zacząć. Na szczęście nie byłam jedyna. Ale ponieważ grupa już się zebrała, czas spotkania nadszedł, zakupy odłożyłam na później.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Siedziba Euro Fashion to prawdziwy labirynt korytarzy. Na szczęście mieliśmy przewodnika do miejsca spotkania. A co nas tam zastało? W pelni wyposażone stanowisko dla każdej z nas. A więc to nie tylko spotkanie i prezentacja, a prawdziwe warsztaty. To dopiero miła niespodzianka. 

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Resztę spotkania pamiętam jak przez mgłę, była prezentacja firmy, była prezentacja produktów, takich wzorników jeszcze nie miałam okazji widzieć na żywo. Na szczęście była też kawa, coby utrzymać mnie w odpowiednim tempie do tego co się działo. Bo do akcji wkroczyły prawdziwe specjalistki, na szczęście w pogotowiu była kamera i rzutnik, więc wygodnie mogłyśmy ze swoich stanowisk obserwować nakładanie hybryd od podstaw. Jednocześnie wykonując je na sobie lub na przygotowanych kółkach. 

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Na to nie byłam przygotowana, ale skoro już jest możliwość to szkoda by było nie skorzystać i nie zrobić tam pierwszego podejścia na sobie. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam się uczyć przez praktykę, najlepiej wtedy chłonę, no i co uczy lepiej niż własne błędy, o co pytać jak się tego nie robi? Był też mały wstępniak odnośnie stanu paznokci, czy zaskoczę kogoś, że na grzyba hybrydy się nie kładzie? Albo tym, że sama hybryda nie szkodzi paznokciom?

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Zmywanie lakieru i przygotowywanie paznokci sprawiło, że byłam w tyle za grupą, ale też uczyłam się. Źle ogarnięte skórki skutkują ich zalaniem. Za dużo bazy zalewa skórki. Za dużo bazy i zalane skórki to podstawa złego manicure, którego już potem nie uratuję. No cóż lewa ręka to była masakra. Ale złapałam podstawy oraz z grubsza co jest do czego i co po czym nakładać.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Krótka przerwa na kawę i ciacho, złapanie oddechu, sprawdzenie co reszta dziewczyn porabia. Czas na kolejną część, zdobienia. Jednym okiem zerkałam na prezentację tego co można wyczarować, podobno łatwo i to tylko kwestia wprawy, wszystkiego można się nauczyć. Taaa ... zobaczymy.

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Ja tym czasem walczyłam z prawą ręką, jako prawo ręczna wiem, że z nią zawsze najtrudniej. Ale minimalna poprawa była, czegoś się na lewej nauczyłam i delikatne poprawki wprowadziłam. Nadal jeszcze daleko mi było do innych uczestniczek, ale ... postęp był. Efekt pokażę za tydzień, żeby nie psuć tej relacji. 

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Ledwie skończyłam drugą rękę, a już spotkanie się skończyło. Jeszcze tylko grupowe zdjęcie i informacja na pożegnanie, że wszystko na czym pracowałyśmy możemy zabrać do domu, żeby lepiej zapoznać się z produktami. 

Warsztaty z Realac 13.05.2017.

Nie spodziewałam się, to mało powiedziane. Ogromnie dziękuję za zaproszenie, warsztaty oraz niesamowity prezent. To mój pierwszy zestaw, więc uprzedzam, będę się znęcać nad nim i niestety nad Wami, pokazując swoje kolejne etapy, w końcu to początek nowej przygody.

Uczestniczki:
TOP